خانهاخبار
یکی از گوشی‌های 4G هواوی که احتمالا همان هواوی P50 است، تاییدیه 3C را دریافت کرد

یکی از گوشی‌های 4G هواوی که احتمالا همان هواوی P50 است، تاییدیه 3C را دریافت کرد

گوشی 4G جدیدی از شرکت هواوی که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند، موفق به دریافت تاییدیه 3C شده و با توجه به مدل پردازنده به کار رفته در سری هواوی P50، احتمالا این گوشی نیز جزو همین سری از گوشی‌های هواوی است.
۱۴۰۰/۴/۱۳

سری هواوی P50 قرار است در روز ۲۹ جولای (۷ مرداد) به بازار عرضه شوند. این گوشی‌ها شامل مدل‌های هواوی P50 معمولی، هواوی P50 پرو و هواوی P50 پرو پلاس هستند. تا جایی که اطلاع داریم، اکثر گوشی‌های خانواده P50 تنها از 4G پشتیبانی خواهند کرد؛ زیرا شرکت هواوی تنها مجاز به خرید چیپست‌های 4G از کوالکام بوده و به گفته گزارشات، کوالکام در حال ساخت نسخه 4G چیپست اسنپدراگون 888 برای این گوشی‌ها است.

image

 

حالا یک گوشی هواوی که دارای شماره مدل JAD-AL50 است، موفق به دریافت گواهی 3C از کشور چین شده است. این گوشی احتمالا همان هواوی P50 معمولی باشد، البته ممکن است شاهد نسخه 4G گوشی P50 پرو نیز باشیم. همچنین بعید نیست که JAD-AL50 همان گوشی نووا 9 هواوی باشد که با استناد به شایعات، مدتی است که در حال تولید است.

البته گواهی 3C دریافت شده توسط این محصول، به پشتیبانی آن از شارژ سریع ۶۶ واتی اشاره می‌کند که برای گوشی مقرون به صرفه‌ای چون نووا 9، بیش از حد جاه طلبانه است.

image

 

مدل JAD-AL50 همچنین در وبسایت گواهی TENAA نیز دیده شده است و در کنار آن اشاراتی نیز به سیستم عامل هواوی، یعنی هارمونی او اس نیز دیده می‌شود. این نیز غافلگیری بزرگی محسوب نمی‌شود زیرا هواوی تیزر خانواده P50 را در رویداد معرفی هارمونی او اس نمایش داد.

image

 

با وجود مشکلات اخیر هواوی با شرکت‌های آمریکایی و اجبار به خرید چیپست‌های 4G توسط این شرکت، احتمالا سری هواوی P50 دارای گوشی‌های با پشتیبانی از 5G نیز خواهند بود ولی احتمالا باید برای دسترسی به این قابلیت، نسخه های P50 پرو پلاس یا P50‌ پرو را تهیه کنید که به احتمال زیاد از پردازنده کایرین 9000 5G استفاده خواهند کرد.

سری هواوی P50 شباهت ظاهری بسیاری با سری آنر 50 دارند و هر دوی این خانواده از گوشی‌ها از دو حلقه برای جایگیری ماژول‌های دوربین خود استفاده می‌کنند. در حلقه پایینی احتمالا شاهد دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی خواهیم بود و در حلقه بالایی نیز سه دوربین دیگر قرار گرفته‌اند.

image

 

شایعات به استفاده از سنسور ۱ اینچی سونی IMX800 در گوشی‌های P50 پرو و P50 پرو پلاس اشاره می‌کنند؛ همچنین قرار است این گوشی‌ها از سنسور التراوایدی استفاده کنند که با اندازه ۱٫۱.۱۸ اینچی، یکی از بزرگترین سنسور‌های بازار به حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)