خانهاخبار
آیا هاست وردپرس سیب هاست واقعاً باعث بهبود سرعت و عملکرد وردپرس خواهد شد؟

آیا هاست وردپرس سیب هاست واقعاً باعث بهبود سرعت و عملکرد وردپرس خواهد شد؟

چکیده: آیا هاست وردپرس با هاست لینوکس معمولی تفاوت دارد یا نامگذاری "هاست وردپرس" یک ترفند زیرکانه برای بازاریابی و فروش بیشتر یک محصول است!؟
۱۴۰۰/۴/۲۳
image

هاست وردپرس چیست؟

بنابر تعریف همیار: "در واقع هاست وردپرس چیز عجیب غریبی نیست. همانند تمامی سرویس‌های هاست است ولی تنها فرقی که دارد این است که سرویس دهندگان، آن را برای وبسایت‌های وردپرسی تنظیم کرده‌اند تا بستر استانداردی برای وردپرس ایجاد کنند. این نوع سرویس‌ها کارایی و ایمنی بهتری برای سایت وردپرسی فراهم می‌کنند".

اما پرسش اصلی همچنان پابرجا ست:

آیا کیفیت و یا سرعت سرویس های میزبانی وب معمولی با هاست مخصوص وردپرس تفاوتی دارند یا این نوع نامگذاری محصول، از ترفند های کلاسیک و زیرکانه ی بازاریابی برای فروش بیشتر است!؟

برای ارایه پاسخ دقیق و مستند به این پرسش تصمیم گرفتیم به جای نوشتن مطالب تکراری در رابطه با مزیت‌های هاست وردپرس، سرعت بارگذاری سایت یکی از مشتریانی که سرویس خود را به هاست وردپرس NVMe سیب هاست منتقل کردند را قبل و بعد از انتقال توسط یک معیار جهانی بسنجیم.

برای انجام این تست از سرویس جی تی متریکس استفاده و عملیات اسکن سایت را قبل و بعد از انتقال به هاست وردپرس NVMe سیب هاست انجام دادیم:

image

لازم به ذکر است که هیچ عملیات بهینه سازی روی این سایت انجام نشده و 25% افزایش سرعت فقط با انتقال به هاست ودرپرس NVMe سیب هاست کسب شده.

چرا هاست وردپرس سیب هاست کیفیت بالاتری نسبت به سایر رقبا دارد؟

  • پشتیبانان کارآزموده ی سیب هاست به وردپرس و حل مشکلات آن تسلط کامل دارند.
  • استفاده از سرورهای باکیفیت با سخت افزارهای قوی و به روز.
  • استفاده از وب سرور لایت اسپید و کلودلینوکس پلاس با جدیدترین تکنولوژی تشخیص مشکلات سایت X-Ray.
  • استفاده از آنتی ویروس و آنتی شل فعال. (لایو اسکن)
  • استفاده از سپر حفاظتی برای تشخیص و مسدود سازی خودکار حملات وردپرس.
  • استفاده از تکنولوژی InnoDB Atomic Write که باعث افزایش چشمگیر سرعت پایگاه داده وردپرس شده است.
  • استفاده ازRedis  برای Object Cache وردپرس با منابع اختصاصی جداگانه، فعال و پیکربندی شده.
image
  • استفاده از Object Cache باعث افزایش چشمگیر کارایی دیتابیس وردپرس خواهد شد.

کیفیت تعریف کردنی نیست، خودتان تست کنید!

ما در سیب هاست برای جلب اعتماد شما عزیزان و اثبات کیفیت بالای سرویس های خود، سرویس های آزمایشی 48 ساعته رایگان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا شخصا کیفیت سرویس دهی سیب هاست را به صورت رایگان سنجیده و پس از جلب رضایتمندی نسبت به خرید هاست وردپرس اقدام نمایند.

همچنین با توجه به اطمینان از عملکرد و کیفیت بالای سرویس ها و همچنین رضایتمندی بسیار بالای مشتریان فعلی از خدمات، ضمانت بازگشت وجه به هر دلیل پس از ثبت سفارش را برای تمامی سرویس های میزبانی وب سیب هاست فعال کرده و در صورت نارضایتی از کیفیت سرویس با کمترین تاخیر ممکن وجه را به حساب شما بازگشت خواهیم داد.

اگر سایت بسیار پر مصرف یا پر بازدیدی دارید که فکر می‌کنید برای میزبانی آن نیاز به سرور مجازی دارید، پیشنهاد سیب هاست استفاده از سرور مجازی NVMe با قوی ترین سخت افزار ها به همراه دایرکت ادمین رایگان و نصب و پیکربندی اولیه رایگان است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مبینا دری

۱۴۰۱/۹/۱۰
سرور های سیب هاست واقعا بی نظیر و عالی هستن.
اگر کاربران یک بار سیب هاست رو امتحان کنند به یقین میتونم بگم سراغ شرکت هاستینگ دیگه ای نخواهند رفت.