خانهاخبار
عکس‌های سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شدند

عکس‌های سامسونگ گلکسی واچ 4 کلاسیک منتشر شدند

مدتی قبل، خبری درباره وجود نسخه کلاسیک گلکسی واچ 4 شنیدیم و حالا نیز با انتشار عکس‌های رندر شده این محصول، با طراحی آن آشنا می‌شویم.
۱۴۰۰/۴/۱۲

در روز گذشته خبری مبنی بر اینکه نسخه کلاسیک ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 نیز در کنار نسخه معمولی و نسخه اکتیو معرفی خواهد شد شنیدیم؛ اما حالا به نظر می‌رسد که دستگاهی که پیش از این آن را با نام واچ 4 اکتیو می‌شناختیم، قرار است همان واچ 4 باشد که مدتی پیش به لطف تصاویر رندر شده لو رفته، با طراحیش آشنا شده بودیم.

image

 

حالا تصاویر رندر شده از گلکسی واچ 4 کلاسیک نیز لو رفته‌اند و می‌توانیم با طراحی این ساعت هوشمند به اصطلاح کلاسیک آشنا شویم. این ساعت به مانند سایر نسخه‌های گلکسی واچ، دارای یک حلقه چرخان در دور نمایشگر خود بوده و دو دکمه بزرگ نیز در سمت راست آن به چشم می‌خورند.

مانند سایر نسخه‌های سری گلکسی واچ 4، در این نسخه نیز از رابط کاربری One UI Watch بر روی نسخه جدید سیستم عامل Wear OS گوگل که حالا تنها  Wear نام دارد، استفاده شده است. سامسونگ از رابط کاربری مخصوص ساعت‌های هوشمند مبنی بر Wear خود در چند روز گذشته و در کنفرانس MWC رونمایی کرد. درست همانند گوشی‌های اندرویدی، Wear نیز از رابط کاربری‌های متفاوت پشتیبانی کرده و سازندگان می‌توانند در محصولاتشان از اسکین خود استفاده کنند.

image

 

انتظار می‌رود که خانواده گلکسی واچ 4 در مراسم آنپکد بعدی سامسونگ که در ماه آگوست برگزار خواهد شد، معرفی شوند. همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، تاریخ نشان داده شده بر روی این دستگاه‌ها روز ۲۸ام است که ممکن است اشاره‌ای به تاریخ معرفی آنها باشد. گلکسی واچ 4 کلاسیک در سه سایز متفاوت عرضه خواهد شد که در نوع خود جالب است زیرا ساعت‌های گلکسی واچ معمولا در دو سایز به بازار می‌آیند.

با استناد به شایعات، این ساعت در سایز‌های ۴۲، ۴۴ و ۴۶ میلی متری و در رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها به نسبت آنچه در واچ 4 یا همان اکتیو دیده بودیم کمی محدود به نظر می‌رسند اما قاعدتا با توجه به نام کلاسیک این محصول، انتظار دیگری نیز از رنگ‌بندی آن نداشتیم.

image

 

قاب گلکسی واچ 4 کلاسیک به احتمال زیاد از جنس فولاد ضد زنگ و آلومینیوم خواهد بود و احتمالا می‌توانید نوع متر‌یال مورد نظر خود را برای همه سایز‌ها انتخاب کنید. بند‌های ساعت ۲۰ میلی متری با این ساعت کار می‌کنند و در جعبه نیز دو بند سایز متفاوت کوچک/متوسط و متوسط/بزرگ دیده می‌شود. نمایشگر این محصول به وسیله گوریلا گلس DX یا DX+ مقاوم سازی شده است که نسخه DX بر روی نسخه فولاد ضد زنگ و نسخه DX+ برای نسخه آلومینیومی به کار می‌رود.

 

گوریلا گلس DX+ طراحی نرم‌تری داشته و به همین دلیل بازده بهتری در کنار بدنه آلومینیومی دارد؛ مقاومت آن نیز در برابر خراش‌ها بهتر از نسخه DX است. واچ 4 کلاسیک تا عمق ۵۰ متری در برابر نقوذ آب مقاوم است و گواهی استاندارد مقاومتی نظامی MIL-STD-810G را نیز دریافت کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)