خانهاخبار
گوگل گوشی پیکسل 5a را آخر تابستان عرضه می‌کند

گوگل گوشی پیکسل 5a را آخر تابستان عرضه می‌کند

گوگل تصمیم دارد گوشی پیکسل 5a را آخر تابستان عرضه کند
۱۴۰۰/۴/۸

گوگل با گوشی‌های سری پیکسل تصمیم داشت تجربه‌ای خالص از اندورید را برای کاربران رقم بزند و کم و بیش در این کار موفق بود. این شرکت با گوشی‌های خود می‌خواست اعلام کند که اندورید احتیاج به سخت‌افزار فوق‌العاده نیازی ندارد و با یک پیکربندی متوسط هم می‌توان عملکردی خوب را شاهد بود. حال خبر رسیده یکی از همین گوشی‌ها یعنی پیکسل 5a قرار است تا آخر تابستان عرضه شوند و نیازی به صبر بیشتر برای این محصول نیست.

بلومبرگ در گزارشی اعلام کرده که پیکسل 5a در ماه آگوست یا تقریبا یک سال پس از معرفی گوشی پیکسل 4a راهی بازار خواهد شد. اگر این گزارش درست باشد چندان هم تعجب‌آور نخواهد بود. عرضه پیکسل 4a به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ به ماه آگوست منتقل شد و عرضه زودتر 5a نیز موجب برهم خوردن چرخه یک ساله گوشی می‌شود و گوگل چندان به آن علاقه‌ای ندارد. همچنین گوگل می‌تواند اندکی قبل از اندروید 12 یا همزمان با آن گوشی را عرضه کند. این شرکت حتی اشاره کرده که ممکن است راه‌اندازی مطابق با بازه زمانی پیکسل 4a باشد و باید دید گوگل چه تصمیمی دارد.

image

فارغ از زمان عرضه گوشی به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 5a ظاهر تکراری داشته باشد و باید دید کاربران از دیدن آن هیجان زده می‌شوند یا خیر. طبق تصاویری که قبلا از ان گوشی لو رفته احتمالا با یک پیکسل 4a 5G بهبود یافته روبرو هستیم که امید می‌رود قیمت به نسبت پایین‌تری داشته باشد. در این گوشی احتمالا می‌توانید دوربین عقب دوگانه، پشتیبانی از فناوری 5G، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و احتمالا همان تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی را مشاهده کنید. اگر به دنبال گوشی با ظاهر پیکسل 6 هستید و طراحی جدید و متفاوت، بعید است به این زودی‌ها نصیبتان شود.

گوگل تاکنون فقط به عرضه پیکسل در آمریکا و ژاپن اشاره کرده و احتمالا برای مدل 5a شاهد اضافه شدن کانادا، اروپا و سایر نقاط جهان نیز باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)