خانهاخبار
رندرهای وان پلاس نورد 2 لو رفت

رندرهای وان پلاس نورد 2 لو رفت

به تازگی تصاویر وان پلاس نورد 2 لو رفته که از شباهت آن به وان پلاس 9 خبر می‌دهند.
۱۴۰۰/۴/۸

دیروز شاهد انتشار بنچمارک‌های گوشی وان پلاس نورد 2 بودیم که تراشه این گوشی را مشخص کرده بود. تراشه مورد استفاده این گوشی دیمنسیتی ۱۲۰۰ است و امروز نیز شاهد انتشار تصاویر و رندرهای این گوشی هستیم که از شباهت آن به وان پلاس ۹ خبر می‌دهد.

سال گذشته شرکت چینی وان پلاس با عرضه وان پلاس نورد ورود خود به بازار گوشی‌های میان رده را اعلام کرد و امسال قصد دارد نسل دوم آن را راهی بازارها کند. به تازگی وان پلاس نورد 2 در کانون اخبار و شایعات بوده و در پی این اخبار تصاویر ان نیز لو رفته است. این رندرها توسط افشاگران معروف یعنی OnLeaks و 91Mobiles به شبکه‌های اجتماعی راه پیدا کرده است. این تصاویر طراحی گوشی را آشکار می‌کنند که از شباهت زیاد ان بخصوص در بخش دوربین سه‌گانه، به وان پلاس ۹ خبر می‌دهد. البته یک سری تفاوت‌ها نیزهمچون قرارگیری محل دوربین سوم و فلش LED به چشم می‌خود که به راحتی می‌توان نادیده گرفت. در گوشه سمت چپ بالا یک حفره در نمایشگر میزبان دوربین سلفی است و انتظار می‌رود که اسکنر اثر انگشت نیز در زیر صفحه نمایش وجود داشته باشد.

image

مشخصات لو رفته از این گوشی به بنچمارک‌ها و پردازنده مورد استفاده محدود می‌شود. پردازنده این گوشی از شرکت مدیاتک است و با دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ۸ گیگابایت رم در بنچمارک دیده شده. همچنین قابل ذکر است که اندروید 11 هم برای بنچمارک این گوشی استفاده شده. شایان ذکر است که این رندرها ساختگی هستند و بر اساس طراحی‌های CAD یا شماتیک گوشی ساخته شده‌اند؛ این یعنی ممکن است دستگاه نهایی که معرفی خواهد شد با طرح فعلی، تفاوت‌های جزئی مثلا در بخش رنگ یا حاشیه‌های نمایشگر داشته باشد.

طبق گمانه زنی‌ها وان پلاس نورد 2 قبل از پایان سپتامبر ممکن است در برخی از نقاط آماده عرضه باشد، اما در گزارشات دیگری به ماه جولای هم اشاره شده است. انتظار می‌رود شاهد دوربین سه‌گانه تشکیل شده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی باشیم. همچنین گفته شده دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسلی است و باتری به کار رفته در این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. امیدواریم شارژر فوق سریع سری وان پلاس 9 هم به این گوشی راه پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)