خانهاخبار
وان پلاس نورد 2 در بنچمارک دیده شد

وان پلاس نورد 2 در بنچمارک دیده شد

وان پلاس نورد 2 در یک اپلیکیشن بنچمارک دیده شده و گویا قرار است با پردازنده مدیاتک همراه باشد.
۱۴۰۰/۴/۷

گوشی وان پلاس نورد 2 یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های بازار است که با قیمت مقرون به صرفه بیشتر کاربران را هدف قرار داده است. اکنون در بنچمارک‌ها مشخص شده که این گوشی از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد.

اخبار و شایعات حول محصول جدید وان پلاس تمامی ندارد و باید دید این گوشی موجب تعجب و شگفتی کاربران خواهد شد یا خیر. وان پلاس کار خود را با عرضه پرچمدار شروع کرد و به حق توانست گوشی‌های خوبی را با قیمت مناسب روانه بازار کند. گرچه آخرین سری از گوشی‌های این شرکت هم‌قیمت دیگر پرچمداران بازار بود ولی قبل از این با عرضه وان پلاس نورد پا در بازار میان‌ رده‌ها گذاشته بود و دنبال سهم خود از این بازار پرسود می‌گشت.

image

حال همگان منتظر سری بعدی نورد یعنی نورد 2 هستند و اطلاعات کمی از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. این گوشی احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی راهی بازارها می‌شود و امروز نتایج بنچمارک آن نیز منتشر شده است. مهمترین نکته در نتایج این است که پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ عملکردی ضعیف‌تر از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ دارد و در بیشتر بخش‌ها از آن عقب‌تر است. البته این مورد برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی است و نمی‌توان به وان پلاس از این بابت خرده گرفت که چرا سراغ مدیاتک و دیمنسیتی رفته است.

وان پلاس نورد 2 از ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد و البته ممکن است مدلی با رم بیشتر یا ظرفیت حافظه دیگر در دسترس باشد. احتمال می‌ورداین گوشی با حافظه ذخیره‌سازی مختلف و رم متفاوت راهی بازار شود. نکته دیگری که از این بنچمارک مشخص می‌شود استفاده وان پلای نورد 2 از اندروید ۱۱ است. هنوز تصاویر مناسبی از این گوشی به بیرون درز نکرده و باید دید در ادامه چه مشخصاتی از آن منتشر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)