خانهاخبار
لنوو از یوگا تب ۱۳ جدید خود رونمایی کرد

لنوو از یوگا تب ۱۳ جدید خود رونمایی کرد

لنوو از یک تبلت اندرویدی ۱۳ اینچی رونمایی کرده که می‌توان از آن به عنوان مانیتور قابل حمل هم استفاده کرد‍!
۱۴۰۰/۴/۷

لنوو اوایل سال جاری میلادی در چین از یوگا تب پرو رونمایی کرده بود و حالا نسخه جهانی این تبلت را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. این نسخه یوگا تب ۱۳ نام دارد و ۶۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این تبلت به لطف درگاه داخلی Micro HDMI می‌تواند به عنوان نمایشگر خارجی لپ‌تاپ، نینتندو سوییچ یا هردستگاه دیگری نیز عمل کند. همچنین لنوو برای این تبلت یک پایه هم در نظر گرفته که می‌توان این پایه را تا ۱۸۰ درجه چرخاند یا حتی روی دیوار آویزان کرد که به نظر می‌تواند ویژگی کاربردی برای کاربران باشد.

image

یوگا تب ۱۳ در کنار تعداد زیادی تبلت اندوریدی دیگر که لنوو دارد، در اواخر تابستان راهی بازار خواهد شد. از جمله دیگر تبلت‌های این شرکت می‌توانیم به یوگا تب ۱۱، تب پی ۱۱ پلاس اشاره کنیم که نمایشگری با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل دارد. تبلت مقرون به صرفه تب ام ۷ و ام ۸ نیز وجود دارند که دو مورد آخر در بازار جهانی فروخته نمی‌شوند. تبلت یوگا تب ۱۳ با قلم Precision ۲ لنوو سازگاری دارد. این سازگاری به این معنی است که در هنگام بسته بودن تبلت می‌توان یادداشت‌ کرد یا چیزی روی نمایشگر کشید.  یوگا تب ۱۳ در جلو از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که علاوه بر تماس‌های ویدیویی به عنوان تشخیص چهره نیز عمل می‌کند. یکی از ویژگی‌ها این دوربین اینست که می‌تواند نویز را در تماس‌های ویدیویی کاهش دهد و کیفیت بهتری را در هنگام چنین تماس‌هایی رقم بزند. لنوو ادعا می‌کند که این تبلت می‌تواند تا ۱۲ ساعت عمر باتری را برای کاربر رقم بزند و صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی آن می‌تواند روشنایی ۴۰۰ نیت را تضمین کند.

image

تمام تبلت‌های جدید از بسته سرگرمی گوگل بهره می‌برند که به کاربران امکان می‌دهد از چندین برنامه مختلف در یک جا استفاده کنند. این بسته نرم‌افزاری در واقع شامل سرگرمی‌هایی همچون فیلم، کتاب و بازی است که برای کاربران ایجاد شده است. لنوو دستگاه‌های متمرکز بر سرگرمی اندوریدی خوبی دارد که یکی از آن‌ها تب پی ۱۱ پرو است که با صفحه نمایش OLED و پشتیبانی از صدای دالبی آتموس، یک دستگاه مناسب برای تماشای فیلم و سریال است هرچند که ممکن است همه کاربران به این چشم به آن نگاه نکنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)