خانهاخبار
جک دورسی، ایلان ماسک را به مناظره دعوت می‌کند!

جک دورسی، ایلان ماسک را به مناظره دعوت می‌کند!

طرفداران بزرگ بیت کوین یعنی جک دورسی و ایلان ماسک، روز جمعه در توییتر توافق کردند تا در رویدادی در ماه آینده در مورد چشم انداز رمزارز شماره یک جهان یعنی بیت کوین بحث کنند.
۱۴۰۰/۴/۵

جک دورسی، مدیر عامل توییتر (و Square)، در کنار ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، از بزرگترین طرفداران بیت کوین و رمزارزها محسوب می‌شوند. این دو، روز جمعه در توییتر به توافق رسیدند تا در رویدادی در ماه آینده در مورد چشم انداز رمزارز شماره یک جهان یعنی بیت کوین بحث کنند.

این رویداد که «The B Word» نام دارد به عنوان یک ابتکار آموزشی برای گسترش و آگاهی از بیت کوین و دیگر رمزارزها است تمرکز دارد.

ماسک روز جمعه به توییت دورسی که در حال گسترش این رویداد بود اینگونه واکنش داد: 

image

این دو میلیاردر که گاهی دیدگاه های متناقضی را در مورد آینده بیت کوین و استخراج بیت کوین بیان می‌کنند، قرار شده که واقعا در مورد بیت کوین با یکدیگر صحبت کنند. هرچند هنوز مشخص نیست که آیا این گفت‌وگو به صورت حضوری خواهد بود یا به صورت مجازی انجام می‌شود.

طبق اطلاعات وبسایت این همایش، این رویداد در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) برگزار خواهد شد. علاوه بر جک دورسی، کتی وود (Cathie Wood) از شرکت ARK Invest، آدام بک (Adam Back) از شرکت Blockstream و جان نیوبری (John Newbery) از شرکت Brink نیز در این همایش حضور خواهند داشت. همچنین باید بگوییم که ایلان ماسک هنوز به طور رسمی به فهرست سخنرانان این همایش اضافه نشده است.

ایلان ماسک و جک دورسی در گذشته به معرفی و تبلیغ بیت کوین پرداخته‌اند. به علاوه، هرکدام بیان کرده‌اند که بیت کوین باید از لحاظ سرعت و راندمان تراکنش‌ها و استفاده از انرژی بهینه‌تر شوند.

image

دورسی قبلا نیز علاقه خود به شبکه لایتنینگ را اعلام کرده بود. بخش مرتبط با عرصه رمزارز شرکت اسکوئر به اسم Square Crypto نیز روی شبکه لایتنینگ و سایر ابزارهای موجود در اکوسیستم بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

همچنین یادمان نرود که چندی پیش، ایلان ماسک از نگرانی‌های خود درباره مصرف انرژی برای تولید بیت کوین صحبت کرده بود. او حتی تا اینجا پیش رفت که اعلام کرد تا زمانی که صنعت استخراج بیت کوین به سمت انرژی پاک نرفته، امکان خرید تسلا با بیت کوین را به حالت تعلیق درمی‌آورد. اسکوئر نیز صنعت استخراج را به استفاده از انرژی پاک تشویق می‌کند اما به نظر می‌رسد این موضوع برای تسلا اهمیت بیشتر و سخت‌گیری بیشتری روی آن دارد.

در آخر این شباهت‌ها و تفاوت‌ها باعث می‌شود که دورسی و ماسک موضوعات بسیار زیادی برای صحبت با یکدیگر داشته باشند. شما درباره این گفت‌وگو و مناظره چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)