خانهاخبار
MIUI 13 در ماه آگوست عرضه خواهد شد

MIUI 13 در ماه آگوست عرضه خواهد شد

نسخه جدید رابط کاربری MIUI شرکت شیائومی در راه است و یکی از مدیران این شرکت، خبر از عرضه آن در ماه آگوست و احتمالا در کنار گوشی می میکس 4 را می‌دهد.
۱۴۰۰/۴/۵

شرکت شیائومی در حال کار روی نسخه بعدی رابط کاربری مخصوص اندروید خود، یعنی MIUI 13 است و به گفته یکی از مدیران شیائومی، به احتمال زیاد در ماه آگوست شاهد معرفی آن خواهیم بود. این نسخه از رابط کاربری شیائومی در حال حاضر در مرحله آزمایش است و احتمالا پس از معرفی آن در ماه آگوست، در ابتدا برای دستگاه‌های چینی منتشر شده و سپس شاهد عرضه آن برای نسخه جهانی گوشی‌های این شرکت خواهیم بود.

image

 

متاسفانه هنوز درباره MIUI 13 چیزی نمی‌دانیم و هنوز مشخص نیست که در این نسخه از رابط کاربری شیائومی چه تغییراتی لحاظ شده‌اند و یا زبان طراحی آن تغییر خاصی کرده است یا خیر؛ اما احتمالا اکثر گوشی‌های جدید شیائومی (مدل‌های مربوط به سال ۲۰۱۹ و پس از آن) این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

به احتمال زیاد، طراحی MIUI 13 در ابتدا مبنی بر اندروید 11 خواهد بود زیرا اندروید 12 هنوز در مرحله بتا بوده و در فصل پاییز منتشر خواهد شد.

image

 

شیائومی در حال حاضر مشغول به کار روی گوشی جاه طلبانه می میکس 4 است که قرار است یک پرچمدار تمام عیار و رقیب و مناسبی برای می 11 الترا باشد. ممکن است که شیائومی در ماه آگوست رابط کاربری MIUI 13 را به همراه این گوشی معرفی کند. فعلا می‌دانیم که گوشی می میکس 4 به احتمال زیاد یک دوربین سلفی زیر نمایشگر و همچنین پشتیبانی از التراواید بند را به همراه دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)