خانهاخبار
وان پلاس نورد N200 تنها یک آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد

وان پلاس نورد N200 تنها یک آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد

سری نورد وان پلاس سابقه چندان درخشانی در دریافت آپدیت‌ها ندارند و به نظر می‌رسد که گوشی وان پلاس نورد N200 نیز از این قاعده مستثنی نیست و تنها یک آپدیت اصلی اندروید برای آن منتشر خواهد شد.
۱۴۰۰/۴/۱

گوشی هوشمند وان پلاس نورد N200 در حال حاضر وضعیت عجیبی دارد و با وجودی که مدتی پیش در سایت اپراتور آمریکایی T-Mobile قرار گرفت، هنوز توسط شرکت وان پلاس به طور رسمی معرفی نشده است! به هر حال، این گوشی قرار است از تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) توسط این اپراتور به فروش برسد؛ به نظر می‌رسد که اپراتور‌های دیگر نیز از همین تاریخ شروع به پیش فروش این محصول خواهند کرد ولی هنوز خبری از عرضه این گوشی در سایر کشور‌های جهان انتشار نیافته است.

image

 

همانطور که می‌بینید، وضعیت عرضه این گوشی کمی گیج گننده است، اما مشکل دیگری نیز وجود دارد. کاربران می‌دانند که وان پلاس در زمینه عرضه آپدیت‌های سیستم عامل اندروید برای برخی گوشی‌های مقرون به صرفه سری نورد، ضعیف عمل کرده است و حالا نیز این شرکت به صورت رسمی تایید کرده که گوشی وان پلاس نورد N200 تنها یک آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهد کرد.

این گوشی به صورت پیش فرض با اندروید 11 عرضه شده و این بدین معناست که احتمالا در آینده آپدیت اندروید 12 را نیز دریافت خواهد کرد و دیگر خبری از نسخه بعدی نخواهد بود. این سیاست وان پلاس دقیقا مشابه چیزی است که در گوشی‌های نورد N10 و N100 دیده بودیم؛ این گوشی‌ها نیز تنها یک آپدیت اندروید را دریافت کردند.

البته در مقایسه با دو گوشی ذکر شده، وان پلاس نورد N200 مزیتی نیز دارد. این گوشی آپدیت‌های امنیتی اندروید را تا یک سال بیشتر از نورد N10 و N100 دریافت خواهد کرد و تا سه سال از این لحاظ پشتیبانی خواهد شد. وان پلاس درباره زمان عرضه این آپدیت‌های امنیتی چیزی در میان نگذاشته است؛ اما احتمالا به صورت ماهانه منتشر نخواهند شد و به طور خوشبینانه، کاربران می‌توانند هر دو یا سه ماه یکبار منتظر آنها باشند.

اگر از شنیدن این خبر نسبت به گوشی وان پلاس نورد N200 دلسرد شده‌اید، شاید دانستن اینکه این گوشی قیمت مقرون به صرفه ۲۳۹ دلار را دارد اندکی نظرتان را تغییر دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)