خانهاخبار
بالاخره تنظیمات چند مانیتوری به ویندوز 11 خواهد رسید

بالاخره تنظیمات چند مانیتوری به ویندوز 11 خواهد رسید

مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفت تنظیمات چند مانیتوری را به ویندوز ۱۱ بیاورد
۱۴۰۰/۴/۱

بعد از درخواست‌های بی‌شمار کاربران مبنی بر گنجاندن تنظمیات پشتیبانی از چند مانیتور در ویندوز، مایکروسافت بالاخره تصمیم گرفته تا این خواسته کاربران را در قالب یک ویژگی جدید در ویندوز 11 بگنجاند. ویندوز 10 مدت مدیدی است که میان کاربران زندگی می‌کند و زندگی آنان را تغییر داده، اما یکی از کمبودهای این نسخه نبود تجربه مناسب در استفاده از چند مانیتور است. در واقع مایکروسافت تصمیم نداشت که این تجربه را بهبود بخشد و ظاهرا می‌خواهد این ویژگی را برای نوبرانه خود کنار بگذارد.

image

استفاده بیشتر از یک مانیتور در سال ۲۰۲۱ چیز نادری نیست و تعداد فزاینده کاربران خواستار این ویژگی هستند و بالاخره قرار است آن را در ویندوز 11 مشاهده کنیم. در بیلدی که از ویندوز 11 لو رفته است تصویری وجود دارد که نشان می‌دهد سیستم عامل اجازه دارد جای پنجره‌ها در نمایشگر را براساس مانیتور متصل شده به خاطر بسپرد. این یعنی اگر تعدادی از پنجره‌ها را روی هردو مانیتور باز بگذارید، به محض اتصال مجدد نمایشگر یا بیدار کردن رایانه، پنجره‌ها در جای خود قرار می‌گیرند و این امکان مشکل پنجره‌های تصادفی و باز بودن تمام پنجره‌ها را در یک مانیتور حل کند.

 به علاوه هنگامی که یکی از مانیتورها‌ی خود را جدا کنید، به جای اینکه پنجره‌ها و برنامه‌ها به مانیتور متصل جابه جا شوند، مینیمایز شده و در سیستم tray قرار می‌گیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)