خانهاخبار
قابلیت تصویر در تصویر به نسخه iOS یوتیوب اضافه شد

قابلیت تصویر در تصویر به نسخه iOS یوتیوب اضافه شد

ویژگی Picture in Picture نهایتا به نسخه آی او اس نرم افزار Youtube اضافه شد.
۱۴۰۰/۳/۲۹

به گزارش وب سایت مک رومورز، کاربران آیفون‌ها به تازگی امکان استفاده از قابلیت تصویر در تصویر نرم‌افزار یوتیوب را خواهند داشت. تمام کاربران یوتیوب در کشور آمریکا که از سیستم عامل iOS 14 یا iOS 15 استفاده می‌کنند، با وجود برخورداری از اشتراک پریمیوم یا حتی بدون این ویژگی، امکان استفاده از قابلیت Picture in Picture در نرم‌افزار یوتیوب را خواهند داشت. در راستای توضیح این ویژگی، بد نیست بدانید که کاربران به کمک امکان تصویر در تصویر می‌توانند ویدئوهای یوتیوب را در پنجره ای جدید مستقل از اپلیکیشن یوتیوب تماشا کرده و ضمن آن، به کارهای دیگر خود نیز رسیدگی کنند.

مسئولان یوتیوب اعلام کرده‌اند که قابلیت Picture in Picture برای کاربران پریمیوم فعال شده و آن‌ها قصد دارند تا این ویژگی را برای کاربران عادی نیز فراهم نمایند. به این ترتیب مشاهده کنندگان ویدئوهای یوتیوب می‌توانند اپلیکیشن یوتیوب را به پس زمینه فرستاده، ویدئوی دلخواه خود را همچنان در پنجره‌ای جداگانه مشاهده کرده و به این ترتیب دیگر کارهای خود مانند خواندن ایمیل یا ارسال پیام را نیز انجام دهند.

image

 

البته کاربران آیفون می‌توانستند با مرورگر سافاری به وب سایت یوتیوب وارد شده و از این قابلیت استفاده کنند. به این ترتیب اگر از مرورگر سافاری می‌خواستید، سایت یوتیوب را در حالت دسکتاپ اجرا کرده و با این روش، امکان دسترسی به قابلیت تصویر در تصویر فراهم می‌شد. اما به دلایل نامعلوم این راه دیگر پاسخگو نیست و متأسفانه بلاک شده است.

کاربران سیستم عامل اندروید مدت زمان زیادی است که از این ویژگی به صورت رایگان استفاده می‌کنند، اما کاربران آی او اس برای برخوداری از چنین قابلیتی باید اکانت پریمیوم یوتیوب را خریداری کرده و به این ترتیب از امکان تصویر در تصویر استفاده کنند. اما در آینده نزدیک این موضوع دچار تغییر شده و تمامی کاربران فارغ از هر نوع سیستم عاملی، می‌توانند از قابلیت Picture in Picture نرم‌افزار یوتیوب استفاده کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)