خانهاخبار
شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

شیائومی می میکس 4 با دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد

شایعات تازه‌ای که درباره شیائومی می میکس 4 منتشر شده‌اند، به قیمت بالاتر این گوشی به نسبت شیائومی می 11 الترا و قرار گرفتن دوربین سلفی زیر نمایشگر در آن اشاره می‌کنند.
۱۴۰۰/۳/۲۹

مدتی است که شایعات بسیاری درباره عرضه شیائومی می میکس 4 می‌شنویم و حالا تازه ترین آنها جزئیات اندکی درباره قیمت این گوشی هوشمند و جذابیت اصلی آن که نمایشگرش است، در اختیارمان قرار داده‌اند. به گفته MyDrivers، این گوشی کمی گران‌تر از شیائومی می 11 الترا خواهد بود اما این افزایش قیمت با توجه به ویژگی‌های قرار گرفته در آن معقول به نظر می‌رسد.

image

 

شیائومی در این گوشی از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کرده و نمایشگر آن نیز حاشیه‌های بسیاری کمی دارد تا کاربران تجربه‌ای منحصر به فرد و تمام صفحه از این گوشی داشته باشند. باید صبر کرده و ببینیم که تیم مهندسان شیائومی چگونه توانسته‌اند اندازه حاشیه فریم پایینی را کاهش دهند.

نکته عجیب ماجرا این است که به گفته شایعات، رزولوشن نمایشگر بر روی فول اچ دی پلاس تنظیم شده که احتمالا به دلیل حضور دوربین زیر نمایشگر است. این گوشی قرار است با پردازنده اسنپدراگون 888 و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری عرضه شود و از شارژ ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)