خانهاخبار
شرایط فروش جک S5 فیس لیفت اعلام شد

شرایط فروش جک S5 فیس لیفت اعلام شد

در این طرح، قیمت جک S5 اتوماتیک نیوفیس، به قیمت روز محاسبه میشود و برای مرحله اول ۳۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت لازم دارد.
۱۴۰۰/۳/۲۶

کرمان موتور به تازگی از فیس لیفت محصول محبوبش یعنی جک S5 رونمایی کرده است. این خودرو قرار است از با تکنولوژی TGDI عرضه شود.  تکنولوژی TGDI، یا همان Turbo Charged Gasoline Direct Injection، سیستم پاشش مستقیم سوخت داخل سیلندر است. این تکنولوژی چیز جدیدی نیست و بسیاری از خودروهای جدید کیا و هیوندای در ایران هم این سیستم را دارند. اما این سیستم باعث میشود تا مصرف سوخت خخودرو پایین‌تر بیاید و در عین حال قدرت موتور کاهش نداشته باشد. در موتورهای با سیستم TGDI، بنزین با فشار بالا را از طریق ریل سوخت مستفیما به داخل سیلندر جهت احتراق تزریق می‌شوند ولی در سیستم های MPI ابتدا سوخت در منیفولد تزریق می‌شود.

image

 

این سیستم سوخت رسانی در ماشین‌های دیگری در بازار ایران مثل ام جی GS شاهد بودیم. و اما حالا کرمان موتور، فیس لیفت جدید جک S5 را با موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با استفاده از TGDI را به بازار عرضه خواهد کرد.این در حالی است که توان این موتور با توان پیشرانه ۲ لیتری  توربوی قبلی یکی است. با توجه به سخت‌تر شدن استانداردهای لازم برای شماره گذاری ماشین در ایران، به زودی استفاده از این سیستم در ماشین‌های خودروهای جدید داخلی را شاهد خواهیم بود. 

حالا کرمان موتور امروز شرایط فروش این خودروی محبوب را اعلام کرده است. این طرح از روز ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ شروع خواهد شد. در این طرح موعد تحویل جک S5 اتوماتیک نیوفیس، آذر ۱۴۰۰ است.

قیمتمرحله اولمرحله دومتخفیفسود مشارکتسود انصرافسود تاخیرموعد تحویل
قیمت روز۳۵۰ میلیون تومانهمزمان با دعوتنامه۴۵ میلیون تومان۱۸ درصد۱۲ درصد۱۲ درصدآذر ۱۴۰۰

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)