خانهاخبار
تصاویر کیس محافظ پیکسل 6 لو رفته که طراحی جدید دوربین‌های آن را تایید می‌کند

تصاویر کیس محافظ پیکسل 6 لو رفته که طراحی جدید دوربین‌های آن را تایید می‌کند

عکس‌هایی که لحظاتی پیش منتشر شده، زبان طراحی پرچمدار جدید گوگل را مورد تأیید قرار داده است.
۱۴۰۰/۳/۲۶

تا به حال تصاویر رندر شده زیادی از پیکسل 6 گوگل را در رسانه‌های خبری شاهد بوده‌ایم که شکل و شمایل این محصول را به نمایش گذاشته‌اند.اما حالا آیس یونیورس که یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌ها است، عکس‌هایی از قاب محافظ شیشه‌ای پیسکل 6 گوگل را منتشر کرده است و به این ترتیب، زبان طراحی این گوشی هوشمند به صورت رسمی مورد تأیید قرار گرفته است.

محفظه دوربین این گوشی هوشمند به صورت مستطیلی بوده و دو سمت آن به صورت برجسته از بدنه فاصله گرفته است تا به صورت کامل از این قسمت محافظت به عمل آورد. طبق شایعات مطرح شده، پیکسل 6 گوگل از ضخامت 8.9 میلیمتری برخوردار است و در قسمت برجسته شده دوربین، این ضخامت به 11.8 میلیمتر می‌رسد.

 

در قسمت بالای این کیس محافظ، یک حفره دیده می‌شود که به عقیده برخی، مربوط به جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود. اما از طرف دیگر این حفره آنقدری بزرگ نیست که میزبان جک هدفون باشد و برای همین به احتمال بسیار زیاد، مربوط به میکروفون دوم این گوشی است. جدا از این‌ها، هیچ یک از تصاویر رندر شده که تا به حال منتشر شده‌اند، جایی برای درگاه هدفون را نشان نداده‌اند.

پیکسل 6 گوگل به نظر می رسد که از اسپیکرهای استریو برخوردار باشد و در قسمت پایینی این کیس محافظ، دو محفظه برای آن در نظر گرفته شده است. اما دومین اسپیکر آن، طبق سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، در قسمت بالای نمایشگر و همان اسپیکر مکالمه خواهد بود.

تا به حال شایعات زیادی در مورد مشخصات سخت‌افزاری پیکسل 6 پرو در رسانه‌های عنوان شده است که در این قسمت آن‌ها را مرور می‌کنیم:

  • نمایشگر 6.4 اینچ برای مدل استاندارد و 6.67 اینچ برای نسخه پرو
  • پردازنده اختصاصی 5 نانومتری وایت چیپل با عملکردی مانند اسنپدراگون 870 (به همراه NPU و ISP)
  • سنسورهای 50 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیسکل تله فوتو با زوم 5 برابر و سنسور الترا واید

 

همان طور که اشاره شد، این مشخصات به گوشی هوشمند پیکسل 6 پرو مرتبط خواهد بود و مدل استاندارد این سری، از دوربین دوگانه برخوردار است.

بر اساس مشکلاتی که در حوزه تأمین چیپست در دنیای تکنولوژی روی داده است، در ماه اکتبر یا نوامبر باید منتظر رونمایی از پیکسل 6 و عرضه آن به بازار باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)