خانهاخبار
گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس از بخش پشتی پلاستیکی بهره خواهند برد!

گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس از بخش پشتی پلاستیکی بهره خواهند برد!

به تازگی خبری منتشر شده که طبق آن، تنها گوشی گلکسی اس 22 الترا از خانواده پرچمداران بعدی سامسونگ قرار است بخش پشتی شیشه‌ای داشته باشد و دو عضو دیگر این خانواده، بخش پشتی پلاستیکی خواهند داشت.
۱۴۰۰/۳/۲۵

بر اساس خبر‌هایی که به تازگی از سایت‌های کره‌ای به گوش می‌رسد، شرکت سامسونگ تنها برای گلکسی اس 22 الترا از پوشش شیشه‌ای برای پشت دستگاه استفاده خواهد کرد و مدل‌های دیگر خانواده گلکسی اس 22 با پوشش پلاستیکی در بخش پشتی روانه‌ی بازار خواهند شد. بر اساس این اخبار، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ از یک طراحی جدید برای تولید پوشش‌های پلاستیکی استفاده می‌کند که شباهت زیادی با مدل شیشه‌ای خواهد داشت.

s22-ultera

جدا از این موضوع، به تازگی در اخباری دیگر، اندازه نمایشگر همه مدل‌های گلکسی اس 22 لو رفته بود که نشان می‌داد مدل معمولی و مدل پلاس، نمایشگرهای کوچکتری نسبت به نسل قبلی خود خواهند داشت. گلکسی اس 22 الترا دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی خواهد بود و تنها مدل از این سری هم هست که از نمایشگر LTPO OLED استفاده می‌کند. به طور خلاصه، نمایشگرهای LPTO می‌توانند نرخ تجدید متغیر مثلا از ۱ تا ۱۲۰ هرتز داشته باشند که در مصرف باتری صرفه‌جویی زیادی می‌کنند.

پیش‌بینی می‌شود که امسال شرکت سامسونگ از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و AMD GPU در کنار چیپست پرچمدار بعدی اسنپدراگون برای این گوشی‌ها استفاده کند. شما درباره این خبر و این کوچ سامسونگ از پنل‌های شیشه‌ای بخش پشتی به پلاستیکی، چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)