خانهاخبار
با قابلیت Unmention توییتر، از مکالمات گذشته به آسانی خارج شوید

با قابلیت Unmention توییتر، از مکالمات گذشته به آسانی خارج شوید

ویژگی جدیدی در آینده نزدیک به شبکه اجتماعی توییتر اضافه خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۲۵

اگر از جمله استفاده کنندگان از شبکه اجتماعی توییتر باشید، مطمئنا می‌دانید که در صورت شرکت در توییت‌ها یا مکالمات با دیگران، اگر شخصی برای توییت شما ریپلای ارسال کند به صورت مداوم برای شما نوتیفیکیشن آمده و ممکن است این مورد شما را آزار دهد. حالا با کمک قابلیت Unmention که به زودی به توییتر اضافه خواهد شد، شما قادر خواهید بود تا به راحتی از مکالماتی که در آن‌ها شرکت کرده‌اید، خارج شوید.

در سال 2020، توییتر امکانی را در اختیار کاربران قرار داد که به کمک آن، می‌توانستید افرادی که امکان ریپلای کردن به توییت‌های شما دارند را محدود کنید. به این ترتیب با تنظیم این گزینه، می‌توانستید تنها به افرادی که آن‌ها را فالو کرده‌اید اجازه ریپلای کردن توییت‌ها را بدهید. حالا توسعه دهندگان توییتر قصد دارند تا با اضافه کردن یک ویژگی جدید، امکان خارج شدن از مکالمات و توییت‌‌هایی که در آن‌ها شرکت کرده‌اید را در اختیارتان قرار دهند.

image

 

البته تصویر این قابلیت به عنوان یک کانسپت در رسانه‌های خبری منتشر شده، اما مطمئنا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن این ویژگی به توییتر خواهیم بود. به این ترتیب زمانی که اکانت شما در توییت شخص دیگری منشن شود، یک دکمه Unmention yourself برای شما در نظر گرفته می‌شود که با زدن آن، می‌توانید از مکالمه یاد شده به راحتی خارج شوید.

با استفاده از این روش، اثری از نام اکانت شما در توییت شخص مورد نظر دیده نخواهد شد. در کانسپت این ویژگی، حالتی برای بلاک کردن اشخاص دیگر برای منشن کردن شما نیز عنوان شده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این قابلیت نیز با مورد قبل همراه خواهد بود یا خیر.

البته هنوز مشخص نیست که ویژگی یاد شده در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد،‌ یا تنها افرادی که با پرداخت هزینه، حق اشتراک Twitter Blue را دریافت کرده‌اند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. نظرتان در مورد امکان Unmention در توییتر چیست؟ آیا به نظر شما این ویژگی برایتان کاربردی خواهد بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)