خانهاخبار
بلومبرگ از تغییرات اپل واچ سری 7 گزارش داده است

بلومبرگ از تغییرات اپل واچ سری 7 گزارش داده است

خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارشی منتشر کرده که خبر از تغییرات ظاهری و سخت افزاری اعمال شده در نسل بعدی ساعت‌های هوشمند شرکت اپل می‌دهد.
۱۴۰۰/۳/۲۴

به گفته خبرگزاری بلومبرگ، اپل قصد بازطراحی اپل واچ در سال جاری را دارد. اپل واچ سری 7 قرار است با حاشیه‌های کمتر دور نمایشگر، پردازنده سریع‌تر و نسخه به‌روز شده الترا واید بند عرضه شود. اپل واچ سری 6 که در پاییز سال گذشته معرفی شدند، نخستین ساعت‌های هوشمند این شرکت بودند که از الترا واید بند یا همان UWB پشتیبانی می‌کردند.

مدتی پیش اخباری مبنی بر قرار گرفتن دماسنج در این ساعت نیز شنیده بودیم اما اعمال این ویژگی احتمالا به اپل واچ سال ۲۰۲۲ موکول شده است. این نخستین بازطراحی اپل واچ از زمان سری ۴ خواهد بود که در سال ۲۰۱۸ به بازار آمدند.

image

 

بلومبرگ می‌گوید که اپل واچ امسال، حاشیه‌های کمتری در کنار نمایشگر دارد و اپل نیز از روش جدیدی برای پرس صفحه استفاده کرده که فاصله بین پنل نمایشگر و شیشه رویی را کمتر می‌کند. بدنه اپل واچ سری 7 احتمالا اندکی ضخیم‌تر از نسل‌های قبلی نیز خواهد بود.

عرضه نسخه مقاوم‌تر این ساعت نیز که مدتی پیش درباره آن شنیده بودیم نیز به سال بعد موکول شده است. احتمالا در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه نسل جدیدی از مدل مقرون به صرفه اپل واچ SE نیز خواهیم بود. در ماه مه، جان پراسر که یکی از یوتوبرهای شناخته شده است، گفته بود که اپل واچ سری 7 احتمالا گوشه‌هایی تخت به مانند سری آیفون 12 خواهد داشت.

بلومبرگ می‌گوید که اپل هنوز در حال آزمایش قابلیت سنجش قند خون با این ساعت است اما این پروژه در مراحل اولیه بوده و سالها زمان خواهد برد تا شاهد حضور آن در اپل واچ باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)