خانهاخبار
تصاویر رندر شده، زبان طراحی آیپد مینی جدید را لو داد!

تصاویر رندر شده، زبان طراحی آیپد مینی جدید را لو داد!

عکس‌های رندر شده آیپد مینی جدید اپل در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۴۰۰/۳/۲۲

آیپد مینی در مقایسه با آخرین نسل از آیپد ایر اپل بسیار قدیمی‌تر به نظر می‌رسد و این موضوع، چیزی است که کوپرتینویی‌ها از آن باخبر بوده و قصد ایجاد تغییر در این حوزه را دارند. بارها در رسانه‌های خبری شنیده‌ایم که تغییر زبان طراحی آیپد مینی در دستور کار طراحان اپل قرار گرفته است و امروز با انتشار تصاویر رندر شده، این موضوع تا حد زیادی مورد تأیید قرار گرفته است.

 این موضوع را در نظر داشته باشید که این تصاویر درز پیدا نکرده و طبق طرح‌های شماتیک، فایل‌های CAD و تصاویر مختلف طراحی و رندر شده است.

image

 

با تمام این تفاسیر، بیایید تا نگاهی به این تصاویر بیندازیم. همان طور که می‌بینید، ظاهر آیپد مینی جدید تا حد بسیار زیادی به آخرین نسل از آیپد ایر شباهت پیدا کرده است. در حالت کلی، می‌توان آن را مدل کوچک شده آیپد ایر به حساب آورد که در تصویر زیر، مقایسه‌ای میان آن‌ها از نظر ظاهری و ابعاد به میان آورده‌ایم:

image

 

دکمه هوم در این محصول بالاخره حذف شده و همین موضوع، سبب شده است تا حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کمتر از پیش شده و صفحه نمایش تقریبا تا لبه‌ها کشیده شود و آیپد مینی جدید، از لحاظ ابعاد به همان نسخه اصلی شباهت خواهد داشت. ابعاد آیپد مینی جدید 6.1 × 137.8 × 206.3 میلیمتر اعلام شده است و همان طور که می‌بینید، ضخامت آن هیچ تغییری نکرده و تنها عرض و ارتفاع آن سه میلیمتر تفاوت پیدا کرده است. کناره‌های این دستگاه هم مانند آیپد ایر، تخت خواهد بود و به این ترتیب زبان طراحی این دستگاه به محصولات جدید کوپرتینویی‌ها شبیه می‌شود.

image

 

سنسور اثر انگشت آیپد مینی جدید مانند آخرین نسل از آیپد ایر به درون دکمه پاور منتقل شده و اسپیکرهای آن نیز بهبود پیدا خواهد کرد. به نظر می‌رسد که در این محصول شاهد حذف پورت لایتنینگ و جایگزین شدن آن با درگاه USB-C خواهیم بود و منابع مختلف بر این باور هستند که آیپد مینی جدید در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و طلایی معرفی و روانه بازار می‌شود.

image

 

احتمالا این تبلت از قلم اپل پنسل کوچکتر پشتیبانی خواهد کرد و پردازنده A14 Bionic نیز به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می‌کند. طبق شایعات، این محصول در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد که نسخه دوم، از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند. تاریخ عرضه آن نیز پیش از پایان سال جاری میلادی اعلام شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)