خانهاخبار
تاریخ عرضه گلکسی واچ 4 و گلکسی زد فولد 3 مشخص شد

تاریخ عرضه گلکسی واچ 4 و گلکسی زد فولد 3 مشخص شد

جان پراسر، به تازگی زمان عرضه گلکسی واچ 4 و گلکسی زد فولد 3 را در وب‌سایت جدیدش لو داده است.
۱۴۰۰/۳/۲۲

جان پراسر که یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید، در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که گلکسی واچ 4، ساعت هوشمند جدید سامسونگ در تاریخ 11 اوت مصادف با 20 مرداد ماه به صورت رسمی روانه بازار می‌شود. گوشی های هوشمند منعطف جدید سامسونگ نیز طبق اعلام وی در ماه اعلام شده، اما کمی دیرتر نسبت به گلکسی واچ 4 در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

او همچنین خاطر نشان کرد که تاریخ اعلام شده، مربوط به زمان عرضه شدن آن‌ها به بازار است و ارتباطی به تاریخ معرفی آن‌ها ندارد. طبق شایعات و گزارش‌های اخیر، بنا بر این بود تا این محصولات در تاریخ پنجم شهریور مصادف با 27 آگوست روانه بازار شوند.

پیش بینی می‌شود که سامسونگ رویداد آنپکد بعدی خود را در ماه‌های جاری برگزار کند. در این رویداد احتمالا شاهد محصولات مختلفی از جمله گلکسی بادز 2 باشیم که به تازگی نیز شایعاتی در مورد آن شنیده می‌شود. با وجود این که هنوز تاریخ مشخصی برای این رویداد عنوان نشده است، اما از موارد یاد شده توسط جان پراسر می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رویداد آنپکد بعدی سامسونگ انتهای ماه جاری یا اوایل ماه آینده برگزار شود.

image

 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 یا هر اسم دیگری که سامسونگ برای آن انتخاب نماید، پیش بینی می‌شود که به سیستم عامل Wear OS جدید که حاصل همکاری سامسونگ و گوگل است، مجهز باشد. در رویداد Google I/O 2021 اطلاعات بسیار کمی در این مورد منتشر شده و قسمت اعظم مشخصات و قابلیت‌های جدید به زمان معرفی این ساعت هوشمند موکول شد. اما پیش بینی می‌شود که سامسونگ در رویداد MWC 2021، اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار رسانه‌های خبری قرار دهد.

همچنین شایعه شده است که سامسونگ در این ساعت هوشمند، از پردازنده جدید 5 نانومتری اگزینوس بهره خواهد برد و به این ترتیب، احتمالا با یک ساعت هوشمند فوق العاده بر مبنای پلتفرم Wear OS روبرو خواهیم بود.

برای گوشی‌های هوشمند جدید با نمایشگر منعطف نیز ظاهرا سامسونگ از تکنولوژی سیستم دوربین زیر نمایشگر (UPC) استفاده خواهد کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روزها و ماه‌های آتی، چه اتفاقاتی روی خواهد داد و عناوین یاد شده، تا چه حد به واقعیت نزدیک خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)