خانهاخبار
عکس‌هایی از لپ‌تاپ ریلمی بوک منتشر شد

عکس‌هایی از لپ‌تاپ ریلمی بوک منتشر شد

به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی قصد عرضه یک لپ‌تاپ را دارد و چند عکس از آن نیز در اینترنت منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۳/۲۱

شرکت ریلمی در روز گذشته اولین تیزر از لپ‌تاپ جدید خود را منتشر کرد و حالا Android Authority توانسته تا عکس‌هایی از این دستگاه نیز به دست آورد.

image

ریلمی بوک دارای نمایشگری با نسبت صفحه ۳:۲ و حاشیه‌های نازک است و لوگوی ریلمی نیز در پایین آن به چشم می‌خورد. این لپ‌تاپ بدنه‌ای آلومینیومی داشته و ضخامت آن نیز با توجه به چیزی که در عکس‌ها دیده می‌شود، بسیار کم است. دو پورت USB-C در سمت چپ این لپ‌تاپ وجود دارند که احتمالا ریلمی بوک از آنها برای شارژ شدن نیز استفاده خواهد کرد.

در زیر لپ‌تاپ شاهد قرار گرفتن دو خروجی اسپیکر و یک خروجی بزرگ برای خنک کنندگی هستیم. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره سخت افزار این محصول در دسترس نیست ولی از نظر نرم افزاری، می‌دانیم این لپ‌تاپ با سیستم عامل ویندوز 10 به بازار خواهد آمد.

 

عکس نیز از تبلت ریلمی لو رفته است و به نظر می‌رسد که این شرکت تصمیم گرفته تا از نام ریلمی پد برای آن استفاده کند. در این عکس تنها شاهد لبه‌های این تبلت هستیم که تخت به نظر می‌رسند؛ البته برجستگی دوربین ریلمی پد نیز در این عکس قابل مشاهده است.

ریلمی پد احتمالا از سیستم عامل اندروید استفاده خواهد کرد اما هنوز جزئیات بیشتری درباره سخت افزار یا اندازه آن در دست نداریم. لپ‌تاپ ریلمی بوک و تبلت ریلمی پد احتمالا در مراسم معرفی ریلمی GT 5G که در روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

image

درباره عکس‌های منتشر شده درباره لپ‌تاپ جدید ریلمی چه فکر می‌کنید؟ آیا این شرکت خواهد توانست ورود موفقی به این بازار داشته باشد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)