خانهاخبار
گوشی میان‌رده وان پلاس نورد CE 5G با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

گوشی میان‌رده وان پلاس نورد CE 5G با قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

شرکت وان پلاس در امروز از جدیدترین گوشی در سری نورد خود رونمایی کرده که در ادامه نگاهی به مشخصات آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۳/۲۰

گوشی وان پلاس نورد برای این شرکت موفقیت بسیاری را به ارمغان آورد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت با عرضه گوشی وان پلاس نورد CE 5G، قصد تکرار این موفقیت را دارد. نام CE در این محصول مخفف Core Edition است و خبر از تمایل وان پلاس برای ارائه تجربه خوب وان پلاس نورد با قیمتی حتی پایین‌تر را می‌دهد. این گوشی حتی بهبود‌هایی نیز نسبت به خویشاوند گران‌ قیمت‌تر خود داشته است.

image

 

گوشی وان پلاس نورد CE 5G با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 750G، نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن 1080p و نرخ به روزرسانی ۹۰ هرتز عرضه خواهد شد و از اندروید 11 با رابط کاربری Oxygen OS وان پلاس استفاده می‌کند.

یکی از نقاط اصلی تمرکز وان پلاس بر روی این محصول، طراحی و کیفیت ساخت است و با ضخامت ۷.۹ میلی متر، نازک‌ترین گوشی این شرکت از زمان 6T خواهد بود. دوستداران موسیقی نیز از شنیدن اینکه وان پلاس در این محصول جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حذف نکرده است خوشحال خواهند شد.

وان پلاس نورد CE 5G شباهت بسیاری به نسل قبلی داشته و طراحی آن را حفظ کرده است. نمایشگر این محصول تنها به اندازه ۰.۱ اینچ کوچک‌تر شده است. دوربین اصلی این گوشی ۶۴ مگاپیکسلی بوده و گشودگی f/1.8 را دارد، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز در این محصول دیده‌ می‌شوند. دوربین سلفی این گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

image

 

یکی از پیشرفت‌های قابل توجه این گوشی به نسبت وان پلاس نورد، در زمینه باتری است. باتری این گوشی ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد که مشخصا عملکرد بسیار بهتری نسبت به باتری ۴۱۱۵ میلی آمپری قرار گرفته در وان پلاس نورد خواهد داشت. شارژ سریع ۳۰ واتی نیز به این گوشی کمک کرده تا ۷۰ درصد این باتری را در عرض ۳۰ دقیقه شارژ کند.

وان پلاس نورد CE 5G در بازارهای آسیا و اروپا در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد، نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت قیمت ۳۲۹ یورویی داشته و قوی ترین مدل گوشی نیز که با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود، قیمت ۳۹۹ یورو را دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی به بازار می‌آید.

image

 

درباره گوشی جدید سری نورد وان پلاس چه فکر می‌کنید؟ آیا مشخصات این گوشی ارزش قیمت درخواستی این شرکت را دارند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)