خانهاخبار
موتورولا گوشی موتو جی استایلس 5G را معرفی کرد

موتورولا گوشی موتو جی استایلس 5G را معرفی کرد

موتورولا مدتی پیش گوشی جدید خود یا همان موتو جی استایلس را به بازار عرضه کرد و حالا نوبت به نسخه 5G این محصول رسیده که به زودی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۲۰

پس از معرفی گوشی موتو جی استایلس در ماه ژانویه، به نظر می‌رسد که حالا نوبت نسخه 5G این گوشی فرا رسیده است و موتورولا امروز این گوشی را به صورت رسمی معرفی کرد. موتو جی استایلس 5G در روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) با قیمت ۳۹۹ دلار در کشور آمریکا به بازار عرضه خواهد شد.

image

 

بهتر است نگاهی به مشخصات آن بیاندازیم؛ به غیر از قلم استایلس که وجود آن در کنار گوشی مشخص بوده و در نام این تلفن نیز به آن اشاره شده است، موتو جی استایلس 5G دارای یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ است. پردازنده آن کوالکام اسنپدراگون 480 5G است و به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. شارژر قرار گرفته در جعبه گوشی نیز از نوع ۱۰ واتی خواهد بود.

در پشت گوشی، شاهد قرار گرفتن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.7 هستیم و دوربین‌های التراواید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی f/2.2، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق میدان نیز در کنار آن دیده می‌شوند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی نیز در حفره‌ای در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر دیده می‌شود.

image

 

این گوشی با اندروید 11 عرضه خواهد شد و جنس بدنه آن به طور کل از نوع پلاستیک است. موتورولا این گوشی را تنها در یک رنگ که زمردی کهکشانی نام دارد به بازار عرضه خواهد کرد. نمایشگر و دوربین این گوشی دقیقا مشابه نسخه 4G هستند ولی پردازنده، حافظه رم، حافظه داخلی و ظرفیت باتری تغییر کرده و همه نسبت به نسل قبلی بسیار بهتر شده‌اند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)