خانهاخبار
watchOS 8 توسط اپل معرفی شد

watchOS 8 توسط اپل معرفی شد

شرکت اپل به تازگی در مراسم WWDC21 از نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های خود رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۸

شرکت اپل در شب گذشته در مراسم WWDC از نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود، یعنی watchOS 8 رونمایی کرد. این سیستم عامل از حالا در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است و در فصل پاییز برای کاربران عرضه خواهد شد.

image

 

یکی از ویژگی‌های جدید قرار گرفته در این سیستم عامل، امکان استفاده از عکس‌های پرتره گرفته شده توسط آیفون را به عنوان واچ فیس فراهم می‌کند و این عکس‌ها با حالتی سه بعدی، در جلوی ساعت و تاریخ قرار می‌گیرند.

اپلیکیشن Photos نیز طراحی جدیدی پیدا کرده و عکس‌ها را در کنار یکدیگر و در دسته‌ بندی‌های Shared، Favorites و Memories به کاربران نمایش می‌دهد. کاربران اپل واچ با watchOS 8 می‌توانند عکس‌هایشان را از طریق اپلیکشین‌های ایمیل و iMessage به اشتراک بگذارند و امکان اضافه کردن متن به آنها نیز با تایپ صوتی و نوشتن روی ساعت وجود دارد؛ پشتیبانی از اموجی و گیف نیز در این نسخه قرار گرفته است.

image

 

اپلیکیشن جدید Mindfulness به کاربر اجازه می‌دهد تا با انجام برخی تمرینات تنفسی و تشویق آنها به مثبت اندیشی، سعی در بهبود سلامت روحی و روانی کاربران می‌کند. در watchOS 8، اپل واچ می‌تواند نحوه تنفس کاربر در هنگام خواب را نیز بررسی کرده و کاربر را از هر گونه تغییرات در آن مطلع می‌کند. حالت‌های مخصوص ورزش‌های پیلاتس و تای‌چی نیز به اپلیکیشن Fitness اضافه شده‌اند.

image

 

watchOS 8 به اپل واچ اجازه می‌دهد تا با استفاده از تکنولوژی باند فوق وسیع به کلید‌های هوشمند خودرو و همچنین کلید‌های هوشمند خانه متصل شود. اپلیکیشین جدید Home  نیز به کاربران اجازه می‌دهد تا پیغام دلخواه خود را از طریق هوم پاد یا هوم پاد مینی در خانه پخش کنند، به دوربین‌ها و سایر لوازم هوشمند دسترسی داشته باشند و حتی با اتصال به دوربین جلوی درب خانه، ببینند که چه کسی در حال در زدن است.

image

 

بتای عمومی watchOS 8 در ماه جولای عرضه شده و نسخه نهایی آن نیز در فصل پاییز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)