خانهاخبار
اپل سری آیفون 13 را در رنگ نارنجی عرضه خواهد کرد

اپل سری آیفون 13 را در رنگ نارنجی عرضه خواهد کرد

اپل هر سال در کنار رنگ‌های همیشگی خود، آیفون‌ها را در یک رنگ جدید نیز عرضه می‌کند و به نظر می‌رسد که برای سری آیفون 13، رنگ نارنجی را در نظر گرفته است.
۱۴۰۰/۳/۱۸

شرکت اپل در هر نسل، آیفون‌های خود را در کنار رنگ‌های معمول، در رنگ جدیدی نیز عرضه می‌کند؛ در سال گذشته شاهد استفاده از رنگ آبی در سری آیفون‌های 12 بودیم و پیش از آن نیز سری آیفون 11 در رنگ سبز به بازار آمدند. حالا با توجه به رندر‌هایی که توسط ایان زلبو منتشر شده‌اند، اپل احتمالا در این سری از آیفون‌های خود از رنگ جدید نارنجی استفاده خواهد کرد.

image

 

همانطور که در عکس‌ها می‌بینید، این رنگ بسیار براق است. البته اپل معمولا از دو سایه متفاوت از رنگ تازه معرفی شده برای آیفون‌ها استفاده می‌کند؛ برای مثال رنگ آبی اقیانوسی آیفون 12 پرو و پرو مکس نسبت به آبی به کار رفته در آیفون 12 و 12 مینی کمرنگ‌تر بود. این مورد در سری آیفون 11 نیز دیده‌ می‌شد و در نسخه‌های پرو و پرو مکس شاهد استفاده از سبز تیره بودیم در حالی که در نسخه‌های معمولی از سبز کم رنگ‌تری استفاده شده بود.

در این رندرها شاهد استفاده از نارنجی کم رنگ در آیفون 13 معمولی هستیم و احتمالا آیفون 13 پرو و پرو مکس در نسخه‌ای پر رنگ‌تر مانند برنز یا نارنجی پرتقالی عرضه خواهد شد. البته ممکن است این رنگ تنها مربوط به آیفون‌های معمولی باشد و در نسخه‌های پرو شاهد استفاده از آن نباشیم.

image

 

پیش از این عکسی از یک نسخه اولی از آیفون 13 مینی در رنگ‌ آبی دیده بودیم و مدتی قبل از نیز شاهد رندر‌هایی از آیفون 13 در رنگ قرمز Product Red بودیم؛ در کنار این رنگ‌ها، مانند همیشه به احتمال زیاد شاهد معرفی آیفون‌های جدید در رنگ‌های سفید و مشکی/خاکستری همیشگی خواهیم بود.

سری آیفون 13 طراحی مشابهی به نسل قبلی داشته و تفاوت‌های اندکی مانند ناچ کوچک‌تر و برجستگی بزرگ‌تر دوربین نسبت به سری آیفون 12 دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)