خانهاخبار
دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 در زمینه انتقال نور نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری دارد

دوربین زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 در زمینه انتقال نور نسبت به سایر رقبا عملکرد بهتری دارد

به تازگی شایعاتی درباره استفاده یک دوربین قرار گرفته زیر نمایشگر توسط سامسونگ در گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 شنیده‌ایم و حالا اخبار حاکی از عملکرد مناسب آن در زمینه انتقال نور نیز در حال انتشار است.
۱۴۰۰/۳/۱۵

مدتی است که می‌دانیم احتمال استفاده سامسونگ از یک دوربین قرار گرفته در زیر نمایشگر در گوشی تاشو جدید خود، یعنی گلکسی زد فولد 3 وجود دارد. حالا افشاگری که با نام IceUniverse شناخته می‌شود نکته‌ای درباره شفافیت و کیفیت عکس در این سنسور‌ها که همان انتقال نور است منتشر کرده؛ به گفته وی، دوربین به کار رفته در زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 عملکردی حدود ۴۰ درصد بهتر از نمونه‌های مشابه اینگونه دوربین‌ها را دارد.

image

 

در حال حاضر، تنها گوشی که با دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه شده ZTE Axon 20 است و به احتمال زیاد از همین دستگاه برای مقایسه با سنسور دوربین زیر نمایشگر سامسونگ استفاده شده است. تولید انبوه گلکسی زد فولد 3 مدتی است آغاز شده و احتمالا تا ماه آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود.

این گوشی تاشو احتمالا در زیر نمایشگر ۷.۵۵ اینچی امولد LTPO خود از یک سنسور سونی IMX 471 ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. نمایشگر بیرونی که کوچک‌تر است یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی ثانویه سلفی را در کنار خود قرار داده و در پشت گوشی نیز به احتمال زیاد شاهد استفاده مجدد از سه ماژول ۱۲ مگاپیکسلی سال گذشته هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)