خانهاخبار
گوگل پیکسل بادز A رسما معرفی شد؛ هدفون مقرون‌به‌صرفه گوگل برای اندرویدی‌ها

گوگل پیکسل بادز A رسما معرفی شد؛ هدفون مقرون‌به‌صرفه گوگل برای اندرویدی‌ها

بالاخره پس از مدت‌ها خبر و لو رفتن همه مشخصات هدفون جدید گوگل، این هدفون سرانجام معرفی شده و همانطور که انتظار می‌رفت، پیکسل بادز A نام گرفته است.
۱۴۰۰/۳/۱۴

مثل هر سخت‌افزار گوگلی دیگر، هدفون جدید گوگل که دیروز معرفی شده است را در خبرها و شایعات مختلف دیده بودیم و معرفی این هدفون برای کسانی که خبرهای آن را دنبال کرده بودند، چیز جدیدی نداشت. در مورد پیکسل بادز A صحبت می‌کنیم که حالا با قیمت ۹۹ دلاری، ارزان‌ترین هدفون گوگل به حساب می‌آید. این محصول از همین حالا برای پیش‌خرید در کشورهای آمریکا و کانادا عرضه شده است و قرار است این هدفون به خریداران در تاریخ ۲۷ خرداد تحویل داده شود. گوگل پیکسل بادز A در سه رنگ سبز زیتونی، سفید و خاکستری عرضه خواهد بود.

با وجود قیمت کمتر این هدفون نسبت به پیکسل بادز معمولی که ۱۷۹ دلار قیمت دارد، گوگل می‌گوید که هدفون جدید کیفیت صدایی در حد و اندازه‌های محصول گران‌ترش دارد. قابلیت Hey Google هم در این هدفون پشتیبانی می‌شود تا بدون نیاز به کار کردن با گوشی، بتوانید از دستیار صوتی گوگل استفاده کنید. پیکسل بادز A حتی گواهی IPX4 را هم دریافت کرده تا کسانی که می‌خواهند با آن ورزش کنند، نگران آسیب دیدن هدفون از عرق کردن نباشند. چند ویژگی هم از پیکسل بادز معمولی به هدفون جدید به ارث رسیده که برای مثال می‌توانیم به پشتیبانی از شارز بی‌سیم و ژست‌های لمسی روی گوشی‌های هدفون اشاره کنیم که برای کنترل کردن صدا کاربرد دارند.

image

شارژدهی باتری این هدفون‌ها برای پخش موسیقی به پنج ساعت می‌رسد اما کیس آن‌ها می‌تواند ۲۴ ساعت شارژدهی بیشتر را هم فراهم کند. گوگل می‌گوید می‌توان تا سه ساعت شارژدهی را تنها با پانزده دقیقه شارژ کردن هدفون‌ها در کیس‌شان به دست آورد که عالی است.

اگرچه طراحی کلی این هدفون‌ها تقریبا بدون تغییر نسبت به نسل اول پیکسل بادز به نظر می‌رسد اما گوگل در بخش سری‌هایی که در گوش قرار می‌گیرند تغییراتی را ایجاد کرده و خود هدفون‌ها هم کمی کوچک‌تر شده‌اند. گوگل همچنین اقداماتی برای پایدار کردن اتصال بلوتوث این هدفون انجام داده تا مشکل قطع شدن پیکسل بادز که برخی از کاربران تجربه کرده بودند را در پیکسل بادز A نبینیم. شما در مورد پیکسل بادز A چه فکر می‌کنید؟

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)