خانهاخبار
هش فلگ WWDC 2021 به توییتر اضافه شد

هش فلگ WWDC 2021 به توییتر اضافه شد

توییتر به تازگی هش فلگ WWDC 2021 را به این شبکه اجتماعی اضافه کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۲

همان طور که می‌دانید تنها پنج روز به رویداد WWDC 2021 اپل باقی مانده و حالا شاهد اضافه شدن هش فلگ مربوطه در توییتر هستیم. اپل اولین بار هنگام برگزاری رویداد ماه سپتامبر خود، از این هش فلگ‌ها در شبکه اجتماعی توییتر استفاده کرد. پس از آن، هش فلگ مربوط به رویداد معرفی مک‌های M1 هم در توییتر رویت شد.

برای هش فلگ WWDC 2021، اپل از یکی از تصاویر iMessage استفاده کرده است. توییت‌‌هایی که از هشتگ WWDC برخوردار باشند، یک آیکون لایک آبی رنگ نیز در کنار آن اضافه می‌شود که گویای این موضوع خواهد بود.

image

 

البته اپل نام این آیکون را Tapback گذاشته است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت به یک پیام پاسخ داده یا ری اکشن خود را از طریق ایموجی‌ها به آن نشان دهند. لیست ایموجی‌ها برای نشان دادن ری اکشن به صورت زیر است:

  • Heart
  • Thumbs-up
  • Thumbs-down
  • HAHA
  • دو علامت تعجب
  • علامت سوال

این منو از طریق نگه داشتن انگشت روی پیام‌ها و پس از تجربه یک Haptic Feedback روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

رویداد WWDC 2021 اپل روز دوشنبه به صورت مجازی برگزار شده و از طریق وب سایت اپل به صورت زنده قابل مشاهده خواهد بود. در این رویداد اپل از نسخه جدید سیستم عامل‌های خود، یعنی آی او اس، آیپد او اس، مک او اس، واچ او اس و تی وی او اس رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات، می‌توانیم امیدوار باشیم که مک بوک‌های جدید نیز در این رویداد به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)