خانهاخبار
پخش زنده مراسم هواوی برای معرفی محصولات جدید و سیستم عامل هارمونی [مراسم به پایان رسید]

پخش زنده مراسم هواوی برای معرفی محصولات جدید و سیستم عامل هارمونی [مراسم به پایان رسید]

امروز بالاخره مراسمی که هواوی چند وقتی برای آن تیزر و کلیپ منتشر کرده بود، برگزار می‌شود و ما در جی‌اس‌ام، پخش زنده ویدیویی از این مراسم را خواهیم داشت.
۱۴۰۰/۳/۱۲

امروز و راس ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران، بالاخره مراسم هواوی برای معرفی و عرضه احتمالی سیستم عامل جدیدش برگزار خواهد شد. این مراسم احتمالا یکی از مهم‌ترین مراسم‌هایی است که هواوی در تاریخ خود برگزار خواهد کرد زیرا جدایی از اکوسیستم اندروید، اتفاق تازه‌ای برای این شرکت خواهد بود.

image

 

البته هنوز در شایعات داریم که خود سیستم عامل هارمونی او اس هم برپایه اندروید ساخته شده است تا بتواند اپلیکیشن‌های اندرویدی را هم اجرا کند اما با توجه به ویدیوهایی که از این سیستم عامل به بیرون درز کرده، به نظر تغییرات زیادی نسبت به اندروید شاهد خواهیم بود. جدا از این موضوع، هواوی در این مراسم احتمالا از ساعت  هوشمند جدید خود با سیستم هارمونی و همچنین سیستم عامل PadOS هم رونمایی خواهد کرد. این مراسم تا ساعاتی دیگر رسما آغاز می‌شود و به محض شروع، پخش زنده ویدیویی از این مراسم را در ادامه همین مطلب قرار می‌دهیم.

بروزرسانی: این مراسم دقایقی پیش به پایان رسید و در ادامه همین پست، اخباری که مربوط به محصولات معرفی شده در این مراسم باشند را قرار خواهیم داد:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)