خانهاخبار
کراس اوور فیدلیتی در شوروم‌های بهمن موتور برای بازدید عمومی قرار گرفت

کراس اوور فیدلیتی در شوروم‌های بهمن موتور برای بازدید عمومی قرار گرفت

گروه بهمن تعداد محدودی از این خودرو در شوروم‌های خود و ۲۵ نمایندگی فروشش، برای دسترسی مشتریان به این خودرو و مشاهده امکانات و قابلیت‌های این خودرو قرار داده است.
۱۴۰۰/۳/۱۱

گروه بهمن اعلام کرده است که به منظور دسترسی مشتریان به مشاهده امکانات و قابلیت‌‌های محصول جدیدش یعنی فدیلیتی، تعداد محدودی از این خودرو را در نمایندگی‌های منتخب خود قرار داده است. به گفته مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش را در ۱۳ استان کشور برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است. فیدلیتی در دو مدل ۷ نفره و ۵ نفره در نمایندگی‌های منتخب و دو شوروم بهمن موتور برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیدلیتی قبل از عرضه، فقط  برای مشاهده مشتریان و مقایسه با سایر خودروهای بازار و برای دسترسی مشتریان به خودرو و همچنین سنجش سلیقه بازار، تعداد محدودی برای کسب بازخورد در نمایندگان منتخب قرار داده شده است. با توجه به گفته مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن یعنی آقای خسرو خسروی فر، تعداد نمایندگی‌ها  تا پایان سال، به ۳۵ عدد خواهد رسید و این نمایندگی‌‌ها از نظر سطح استاندارد ارتقا پیدا کرده‌‌اند و مشرتیان می‌توانند در زمان ثبت نام با توجه به محل زندگی خود، نمایندگی مورد نظرشان را انتخاب نمایند. گروه بهمن در راستای افزایش رضایتمندی مشتریانش به استاندارد سازی نمایندگی‌های مجاز از نظر تغییرات یکپارچه عناصر دیداری، رفاهی، شاخص‌های کلیدی عملکرد و... اقدام کرده است.

image

 

فیدلیتی محصول استراتژیک گروه بهمن است که در چین جزو ۱۰ خودروی پر فروش در کلاس SUV است. گروه بهمن پلتفرم این خودرو را خریداری کرده است و می‌خواهد با داشتن دانش طراحی و مهندسی و توانایی‌هایش، محصولات دیگری را بر روی این پلتفرم تولید و عرضه به بازار کند. این کار در بین شرکت‌های خودروسازی ایرانی بسیار کم اتفاق می‌افتد و گروه بهمن با سرمایه گذاری بسیار زیاد بر روی این پلتفرم، این کار را عملی خواهد کرد.

image

 

فیدلیتی با موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو، ۱۵۵ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند و گیربکس این خودرو یک گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه است. ابعاد این خودرو، این خودرو را در لیست شاسی بلند‌های لوکس و بزرگ قرار میدهد و رقبای قدر و زیادی را دارا است. این خودرو قرار است در دو مدل ۵ نفره و ۷ نفره روانه بازار شود، این خودرو از امکانات زیادی برخوردار است که می‌تواند در فروش این خودرو بسیار تاثیرگذار باشد. از امکاناتی که میتوان برای این خودرو مثال زد: نمایشگر ۱۰ اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط، رادار تشخیص نقطه کور، کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک (عقب و جلو)، سیستم کیلس (ورود و خروج و استارت بدون کلید)، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی‌های برقی به همراه گرمکن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف پانوراما، یک نمایشگر TFT به عنوان پشت آمپر ۱۲ اینچی دیجیتال، چراغ‌های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا و ...

همه‌ این امکانات باعث می‌شود تا این خودرو بتواند جزو SUVهای لوکس به حساب آید و در این رقابت بتواند شانسی برای سربلندی داشته باشد. شما در مورد این خودرو چه فکر می‌کنید؟ آیا فیدلیتی می‌تواند به خودروی موفقی در بازار ایران بدل شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد اصلانی

۱۴۰۰/۳/۱۳
سلام زیباست ولی کاش تصاویر بیشتری قرار میگرفت ممنونم