خانهاخبار
تاریخ رونمایی از سری آنر 50 مشخص شد

تاریخ رونمایی از سری آنر 50 مشخص شد

تیزر رسمی معرفی شده، تاریخ معرفی خانواده آنر 50 را مشخص کرد.
۱۴۰۰/۳/۱۱

از ماه آوریل تا به حال، شاهد شایعات و خبرهایی در مورد سری آنر 50 بوده‌ایم و حالا با انتشار تیزر تصویری رسمی، تاریخ رونمایی از این محصولات مشخص شد.

خانواده آنر 50 در تاریخ 15 ژوئن مصادف با بیست و پنجم خرداد ماه به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. در این تیزر تصویری متأسفانه اشاره‌ای به مشخصات سخت‌افزاری این محصولات نشده است، اما زبان طراحی محفظه دوربین آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است.

به این ترتیب باید منتظر ارائه مشخصات سخت‌افزاری از سوی آنر باقی بمانیم. اما سازنده این گوشی‌های هوشمند چندی پیش تأیید کرد که نسخه استاندارد سری آنر 50 به پردازنده اسنپدراگون 778G مجهز خواهد بود. نسخه پرو این سری نیز از همین پردازنده برخوردار خواهد بود و مدل پرو پلاس بر اساس بنچمارک مستر لو، از پردازنده اسنپدراگون 888 بهره می‌برد.

image

 

سایر مشخصات آنر 50 پرو پلاس شامل موارد زیر، در بنچمارک یاد شده لو رفت:

  • نمایشگر 6.79 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن QHD پلاس
  • 8 گیگابایت رم LPDDR5
  • حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 3.1
  • باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی کابلی و 50 واتی بی سیم

این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه (ترکیبی از سنسورهای 32 و 8 مگاپیکسلی) در قسمت جلو به عنوان دوربین سلفی مجهز خواهد بود و در پشت بدنه، شاهد دوربین سه گانه (ترکیبی از سنسور 50 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی الترا واید و 8 مگاپیکسلی تله فوتو به همراه سنسور سه بعدی ToF) خواهیم بود.

با توجه به مشخصات سخت‌افزاری یاد شده، به نظر شما آیا آنر 50 پرو پلاس (Honor 50 Pro+) می‌تواند در میان رقبا و پرچمداران امروزی که توسط سایر برندها از جمله سامسونگ، اپل و هواوی تولید شده و روانه بازار شده‌اند، حرفی برای گفتن داشته و با آن‌ها در میدان رقابت بجنگد؟ نظرات خود در مورد این گوشی هوشمند را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)