خانهاخبار
تماشا کنید: طرح مفهومی از سیستم عامل iOS 15

تماشا کنید: طرح مفهومی از سیستم عامل iOS 15

یکی از طراحان خوش ذوق به تازگی، طرح مفهومی iOS 15 را طراحی و به نمایش گذاشته است.
۱۴۰۰/۳/۱۰

نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس با نام iOS 15 در رویداد پیش روی اپل که در تاریخ هفتم ژوئن مصادف با هفدهم خرداد ماه برگزار خواهد شد، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شود. اما همین زمان هفت روزه کافی است تا شاهد طرح‌های مفهومی زیادی در این مورد باشیم. امروز ویدئویی از طرح مفهومی iOS 15 را برای شما آماده کرده‌ایم که در آن را مشاهده خواهیم کرد.

اپل در رویداد WWDC 2021 پیش رو از iOS 15 در کنار macOS 12 رونمایی خواهد کرد. این اتفاق به صورت آنلاین پخش شده و عموم کاربران قادر به مشاهده آن خواهند بود. همچنین از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی، اخباری در مورد رونمایی از مک بوک پرو جدید در این رویداد نیز به گوش می‌رسد. اگر چنین اتفاقی صحت داشته باشد، از جمله معدود دفعاتی خواهد بود که اپل در یک رویداد نرم‌افزاری، از سخت افزار جدید خود پرده برداری می‌کند. مطمئنا iOS 15 میزبان ویژگی‌های جدید خواهد بود که اپل آن‌ها را در رویداد WWDC 2021 معرفی خواهد کرد.

کلیپ ویدئویی طرح مفهومی iOS 15 توسط شخصی با نام Nicholas Ghigo در یوتیوب منتشر شده است که برخی قابلیت‌ها و امکانان این پلتفرم را به نمایش می‌گذارد. این کلیپ از لاک اسکرین شروع شده و ویجت‌های جدیدی را در این قسمت نشان می‌دهد که در زیر نمایشگر ساعت دیده می‌شود. همچنین با ورود به صفحه هوم، با آیکون‌های جدیدی روبرو می‌شویم که با سیستم عامل مک او اس بیگ سر کاملا سازگار است.

در ادامه، می‌بینیم که امنیت سیستم عامل آی او اس وارد دنیای جدیدی خواهد شد. به این ترتیب روی آیکون برخی اپلیکیشن‌ها شاهد اضافه شدن یک آیکون قفل خواهیم بود و این بدان معناست که برای ورود به آن‌ها، باید از طریق باز کردن مجدد قفل فیس آیدی اقدام کنید. همچنین در هنگام رفتن به رخت خواب، می‌توانید حالت Goodnight Mode را فعال کنید. به این ترتیب به هنگام اتصال آیفون به شارژر مگ سیف، ساعت روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شود.

به عنوان آخرین گزینه، قابلیتی را می‌بینیم که خیلی از کاربران به دنبال اضافه شدن آن هستند. حالت Split View که امکان کار کردن با دو اپلیکیشن به صورت همزمان را فراهم می‌کند. از آن جا که تعداد زیادی از آیفون‌های امروزی از نمایشگر 6 اینچ یا بزرگ‌تر برخوردار هستند، لذا وقت آن رسیده است که شاهد اضافه شدن این ویژگی به سیستم عامل آی او اس باشیم.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی طرح مفهومی iOS 15 را مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)