خانهاخبار
مردی به کمک تکنولوژی مگ سیف، آیفون خود را نجات داد!

مردی به کمک تکنولوژی مگ سیف، آیفون خود را نجات داد!

یکی از کاربردهای جدید مگ سیف در شهر برلین آلمان توسط یک کاربر مشخص شد.
۱۴۰۰/۳/۱۰

یکی از دارندگان آیفون 12 پرو اپل در شهر برلین آلمان موفق شد تا به کمک تکنولوژی مگ سیف، آیفون خود را مانند یک ماهی از درون آب شکار کند! قضیه از این قرار است که گوشی هوشمند این شخص توسط دوستش به داخل آب یک کانال افتاد و او از آهن‌رباهای مگ سیف برای بیرون کشیدن آن کمک گرفت! این قضیه توسط یکی از دوستان این شخص در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته شد.

به محض افتادن آیفون 12 پرو به داخل آب، او یک آهنربا را به همراه یک طناب داخل آب انداخت و فناوری مگ سیف قرار گرفته در پشت بدنه آیفون باعث شد تا از طریق نیروی مغناطیسی این گوشی هوشمند به آهنربا چسبیده و از داخل آب خارج شود.

زمانی که آیفون این شخص به داخل آب کانال افتاد، ساعت حدودا 3 صبح بود و پس از بیرون آمدن نه تنها مانند روز اول به خوبی کار می‌کرد، بلکه با وجود ساعت‌ها باقی ماندن در آب، اما شارژ آن ذره‌ای کم نشده بود! البته بد نیست بدانید که در خلال عملیات بیرون آوردن آیفون از داخل آب، یک دستگاه نینتندو سوییچ هم از داخل آب بیرون کشیده شد! از آن جا که مشخص نیست چه مدت زمانی این دستگاه داخل آب بوده است، لذا به صورت کامل از کار افتاده بود.

image

 

در ماه مارچ سال جاری میلادی، خبری در رسانه‌های خبری منتشر شد و حاکی از آن بود که یک دستگاه آیفون 11 با وجود باقی ماندن شش ماهه در آب، پس از بیرون آمدن به خوبی و بدون هیچ مشکلی شروع به کار کرد. این آیفون توسط یکی از غواصان کشف شده بود که پس از خارج شدن از آب، با مالک این گوشی تماس گرفت و به او اطلاع داد که آیفونش پیدا شده است.

خانم فاطمه قدسی، صاحب این آیفون در اظهارات خود، چنین گفت:

من کاملا شوکه شده بودم. چرا که تصور کرده بودم برای همیشه آیفونم را از دست داده‌ام و حالا پس از گذشت ماه‌ها، آن را دوباره به دست آورده‌ام. واقعا حس و حال عجیبی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)