خانهاخبار
گسترش کسب‌وکار و درآمدزایی آنلاین با اپتو

گسترش کسب‌وکار و درآمدزایی آنلاین با اپتو

با همه‌گیری ویروس کرونا، کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ، از غول‌های صنعتی گرفته تا خرده‌فروش‌ها، با ضررهای جبران ناپذیری روبرو شدند.
۱۴۰۰/۳/۸

image

 

با همه‌گیری ویروس کرونا، کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ، از غول‌های صنعتی گرفته تا خرده‌فروش‌ها، با ضررهای جبران ناپذیری روبرو شدند. ایجاد چالش های جدیدی برای صاحبان کسب و کارها همچون محدودیت فروش حضوری، رعایت موارد بهداشتی در محصولات ارائه شده، طول مدت کسب و کار در شبانه روز و.. باعث شد تا استارتاپ ها بیش از هر زمان به آنلاین کردن ارائه خدمات خود بیندیشند.

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و دسترسی همگان به گوشی‌های هوشمند، اولین گزینه پیشِ رو برای فروش آنلاین، گوشی های تلفن همراه خواهند بود. بنابراین برنامه‌نویسان با توسعه اپلیکیشن‌ها، راه درآمدزایی آنلاین را هرچه هموارتر کرده اند.

اما نکته مهم این است که هزینه ساخت و طراحی اپلیکیشن اختصاصی بسته به نوع اپ و گستردگی امکانات آن متغیر است و معمولا این هزینه برای کسب‌و‌کارهای کوچک و کم درآمد مقرون به صرفه نخواهد بود. پس کسب‌وکارهای کوچکتر یا کسب و کارهایی که در شروع راه خود هستند چگونه کسب و کار خود را آنلاین کنند؟

جواب این سوال استفاده از "اپلیکیشن‌سازها‌" است. با ورود اپلیکیشن‌ساز‌ها به دنیای تکنولوژی ساخت اپلیکیشن‌ها بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن شد.

همچنین هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن آی او اس که نسبت به پلتفرم اندروید قابل توجه است، به کمترین میزان خود رسید. از سوی دیگر امکان ساخت وب اپلیکیشن نیز با اپلیکیش سازهای آنلاین وجود دارد. با استفاده از این پلتفرم، کاربران اپلیکیشن می‌توانند از نرم‌افزار مربوطه در اندروید، آی او اس و ویندوز استفاده کنند. دلیل محبوبیت وب اپلیکیشن‌ها سرعت بالا، امنیت و کارکرد چندجانبه آنهاست.

اپلیکیشن‌ساز اپتو 

اپلیکیشن‌ساز اپتو یکی از اپلیکیشن‌سازهای کاربردی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ شروع کرد. اپتو این امکان را به کاربران خود می‌دهد که در پنل تست رایگان بتوانند ساخت اپ را به سادگی تست کنند، پیش نمایش ساخت خود را در دموها مشاهده کنند و در صورت رضایت حساب خود را ارتقا داده و فایل نصبی اپ را دریافت نمایند. لازم به ذکر است سیستم اپتو به دلیل دارا بودن افزونههای مختلف و طراحیهای متنوع و مدرن برای هر یک از افزونهها، عملکرد حرفهای دارد. اپتو امکان ساخت اپلیکیشن آیفون، اندروید و وب اپ را به طور همزمان به کاربران خود ارائه می کند.

از ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن‌ساز اپتو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه ساخت مناسب
  • پشتیبانی همیشگی
  • دریافت انواع فرمت اپلیکیشن و قابلیت انتشار اپ در مارکت‌های مختلف
  • سرعت و امنیت بالا
  • ارائه سند هویت اپلیکیشن (keystore)

همین حالا می توانید ساخت اپ را در پنل رایگان اپتو آغاز کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)