خانهاخبار
بلومبرگ: امسال خبری از ایرپادز جدید نخواهد بود!

بلومبرگ: امسال خبری از ایرپادز جدید نخواهد بود!

شایعات و اخبار پیرامون نسل جدید ایرپادز اپل، همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین خبر، بلومبرگ گزارش داده که ایرپادز 3 را امسال نخواهیم دید و سال بعد باید منتظر دو ایرپادز جدید باشیم.
۱۴۰۰/۳/۸

اپل از سال ۲۰۱۹ هیچ بروزرسانی برای ایرپادزهای کوچک خود ارائه نکرده و اگرچه اخبار و شایعات مختلف، خبر از معرفی نسل سوم ایرپادز معمولی در سال جاری می‌دادند اما به نظر می‌رسد بلومبرگ آب پاکی را روی دست همه ریخته و قرار نیست امسال شاهد هیچ مدل جدیدی از ایرپادزهای کوچک باشیم.

جدا از این مورد، در این گزارش آمده که ایرپادز 3 قرار است به دسته‌های کوچک‌تر مجهز شود و کیس شارژ آن هم تغییر کند. البته این موارد را پیش‌تر در تصاویر رندر از ایرپادز 3 دیده بودیم و بلومبرگ صرفا برای بار چندم این طراحی جدید را تایید کرده است. جدا از تغییر طراحی در نسل سوم، گفته شده که این مدل قرار است از ویژگی Spatial Audio هم پشتیبانی کند. در گالری زیر می‌توانید تفاوت طراحی نسل جدید ایرپادز نسبت به نسل کنونی را مشاهده کنید:

ایرپادز پرو 2 نیز قرار است در سال آینده معرفی شود و آنطور که بلومبرگ نوشته، این هدفون قرار نیست هیچ دسته‌ای داشته باشد. در عوض طراحی این هدفون دایره‌ای شکل خواهد بود و حتی ممکن است شبیه به هدفون‌های جدید بیتس باشد که انتظار داریم ماه آینده میلادی معرفی شوند.

جدا از طراحی جدید، نسل جدید ایرپادز پرو قرار است به سنسورهای حرکتی هم مجهز شود تا کاربران بتوانند از آن برای پایش فعالیت‌های ورزشی حرکتی مثل راه رفتن یا دویدن استفاده کنند. 

هیچ برنامه‌ای برای بروزرسانی سخت‌افزاری ایرپادز مکس هم فعلا در دستور کار قرار ندارد اما ممکن است در آینده شاهد اضافه شدن رنگ‌های جدید به این هدفون گران‌قیمت اپل باشیم.

هدفون‌ها را که کنار بگذاریم، بلومبرگ گزارش داده که اپل همچنین در حال کار روی یک هوم پاد جدید است که با نمایشگر همراه خواهد بود و یک دوربین برای تماس‌های فیس‌تایم هم خواهد داشت. این دستگاه از نظرکارایی، شباهت زیادی به آمازون Echo Show دارد. این هوم پاد همچنین به چند ویژگی مختلف دیگر مثل پشتیبانی از برخی ویژگی‌های اپل تی‌وی هم مجهز خواهد شد که به آن برتری نسبی نسبت به گجت‌های مشابه آمازون می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)