خانهاخبار
کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تغییر کرد

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 تغییر کرد

پس ار عرضه فاجعه بار بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 و باگ‌های فراوان آن که به حذف این بازی از استور پلی استیشن منجر شد، استودیو سازنده آن یعنی CD Projekt Red کارگردان این بازی را تغییر داده است.
۱۴۰۰/۳/۷

به گزارش Gl.biz، استودیو شناخته شده CD Projekt Red کارگردان بازی Cyberpunk 2077 را پس از عرضه فاجعه بار این بازی تغییر داده است و Gabriel Amatangelo جانشین Adam Badowski، کارگردان پیشین این پروژه خواهد شد. Badowski در این استودیو باقی مانده ولی به پروژه دیگری منتقل شده است.

image

 

وظیفه Amatangelo به عنوان کارگردان جدید این عنوان، کار بر روی بسته‌های الحاقی این بازی و همچنان بهبود آن و رفع باگ‌های بی شمار Cyberpunk 2077 است. وی پیش از این کارگردان هنری این عنوان بود و وظیفه داشت تا روی بخش مولتی پلیر یا همان چند نفره آن کار کند. Amatangelo پیش از این در استودیوی BioWare که عناوین شناخته شده‌ای چون Mass Effect را تولید می‌کرد مشغول به کار بوده و یکی از طراحان بازی‌های Star Wars: The Old Republic و بسته‌های الحاقی بازی Dragon Age: Inquisition به حساب می‌آید.

بازی Cyberpunk 2077 علی رغم انتظارات بسیار بالای کاربران یکی از بدترین عرضه‌ها را در تاریخ معاصر گیمینگ داشت و عملکرد آن به خصوص روی‌ نسخه‌های پایه کنسول‌های نسل هشتمی، واقعا افتضاح بود. این بازی در پلتفرم‌های قوی‌تر نیز از باگ‌های بسیار زیاد و جدی که تجربه کاربر از گیمپلی را نابود می‌کرد رنج می‌برد و در نهایت پس از ریفاند‌های بی‌شمار، فروشگاه پلی استیشن این عنوان را از محتویات خود حذف کرد.

image

 

این بازی پس از عرضه چندین و چند آپدیت همچنان بسیار پر باگ است و به نظر می‌آید فعلا شاهد تکرار موفقیتی چون بازی The Witcher 3 توسط این استودیو نخواهیم بود. نسخه نسل نهمی این بازی قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲‍۱ عرضه شود.

درباره تغییر کارگردان بازی Cyberpunk 2077 چه فکر می‌کنید؟ آیا Gabriel Amatangelo می‌تواند با مدیریت خود، این عنوان را از بحران خارج کرده و تبدیل به چیزی کند که این استودیو قول عرضه‌اش را به کاربران داده بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad_faraasat

۱۴۰۰/۳/۸
این پروژه اعتبار cd project رو نابود کرد دیگه مخاطب به بازی های این این کمپانی قطعا با تردید نگاه میکنه.......