خانهاخبار
کارشناسان می‌گویند روند بیت کویت همچنان صعودی است

کارشناسان می‌گویند روند بیت کویت همچنان صعودی است

روند نزولی بیت کوین کماکان ادامه دارد اما کارشناسان اعلام کرده‌اند که این ریزش تنها یک اصلاح است و بیت کوین در طولانی مدت سودآور خواهد بود.
۱۴۰۰/۳/۷

قیمت بیت کوین در هفته گذشته کاهش بسیار قابل توجهی را شاهد بوده است به طوری که فعالان حوزه‌های مالی نیز از لمس کف قیمتی ۳۰ هزار دلاری در تعجب فرو رفتند. با این حال یکی از محبوب‌ترین تحلیل‌گران بیت کوین به نام ویلی وو در رابطه با این وضعیت عنوان کرده است که روند صعودی طولانی مدت بیت کوین همچنان پا برجاست و اتفاق خاصی رخ نداده است.

‏یک برنامه‌ی اینترنتی در یوتوب که با نام بیت کوین چه کرد در حال پخش است،  در تاریخ ۲۱ می مجری برنامه پیتر مک کورمک با ویلی وو مصاحبه‌ای را انجام داد که در آن به یک سری نکات حائز اهمیت اشاره شد. از جمله مسائلی که وو در رابطه با آن‌ها صحبت کرد می‌توان به شبکه هش ریت بیت کوین، فعالیت‌های قیمتی و وضعیت فعلی آن اشاره کرد. وو خاطر نشان کرد که بسیاری از شاخص های کلان به روند مثبت قیمت بیت کوین اشاره دارند.

نرخ NVT شاخصی است که رابطه فعالیت‌های شبکه بلاکچین را با حجم کل بازار نشان می‌دهد. وو با توجه به داده‌های NVT در ادامه اذعان داشت:

فعالیت بسیار گسترده‌ای در شبکه بین سرمایه گذاران در مقایسه با ارزیابی صورت گرفته وجود دارد. قیمت بیت کوین از یک سقف استاندارد به پایین ریزش کرد در حالی که سال ۲۰۱۷ ارزیابی‌ها نشان می‌دهد قیمت بیت کوین ۳.۷ درصد از سقف استاندارد نیز بالاتر رفته بود. با این حال ما تنها در میانه‌های کانال صعودی قرار داریم.

image

 

طبق داده‌های به دست آمده از تریدینگ ویو، بیت کوین در ماه می میلادی توانست به سقف ۶۵ هزار دلاری دست یابد. اما در کمال تعجب همگان این ارز به زیر ۵۰ هزار دلار سقوط کرد و تا مدتی نیز زیر این قیمت معامله می‌شد اما  توانست دوباره خود را احیا کند و به محدوده ۶۰ هزار بازگردد و در نهایت اصلاح عمیق‌تری انجام داد و در محدوده ۳۰ هزار دلار رنج شد.

‏وو در ادامه مصاحبه خود اینچنین بیان کرد که با توجه له ریزش سنگین اکثر کوین‌های بازار، ریکاوری آن‌ها مقداری زمان‌گیر خواهد شد. اما این اصلاح برای سلامت شبکه لازم بود تا در چارچوب اصلی خود به حرکت ادامه دهد. بنابراین شرایط کلی بازار مثبت تلقی می‌شود.

‏مک کورمک در ادامه پرسید که آیا روند گاوی به پایان رسیده و در پاسخ وو گفت: « خیر و روند به قوت خود باقی مانده است.»

وی در ادامه به نمودار نگاهی انداخت و اذعان داشت که تارگت‌های بعدی بیت کوین به تحولات روزهای آتی بستگی دارد. با این وجود وی تارگت‌های مد نظر خود برای بیت کوین را ۱۰۰ هزار دلار اعلام کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محسن

۱۴۰۰/۳/۷
کارشناسان , عجب...!!!
هنوز نظرات کارشناسان در باب بازار سرمایه برای سال 99 را از یاد نبرده ایم