خانهاخبار
انبوهی از ایموجی‌های جدید به اندروید 12 اضافه شده است

انبوهی از ایموجی‌های جدید به اندروید 12 اضافه شده است

در این مطلب می‌‌خواهیم با ایموجی‌های جدید قرار گرفته در اندروید 12 آشنا شویم.
۱۴۰۰/۳/۴

ممکن است برای شما جای تعجبی نداشته باشد اگر بدانید اولین نسخه آزمایشی از اندروید 12 با انبوهی از ایموجی‌های جدید همراه شده است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. همان طور که می‌دانید، گوگل زبان طراحی جدیدی را برای این نسخه در نظر گرفته و تغییرات زیادی را در این حوزه شاهد هستیم. زبان طراحی این سیستم Material you است و در واقع چیزی نیست که شخص استفاده کننده را متعجب کند.

در وب سایت‌های مختلف اشاره‌های زیادی به قابلیت‌های اندروید 12 شده است، اما ذکر تغییرات ایموجی در این نسخه چیزی است که احتمالا از دید بسیاری از استفاده کنندگان جا مانده یا اهمیتی به آن نداده‌اند. می‌توانیم بگوییم که تمامی ایموجی‌ها به نحوی از ابتدا طراحی و با زبان جدید طراحی اندروید 12 هماهنگ شده‌اند. البته این ایموجی‌ها مربوط به نسخه خام اندروید 12 شده و مطمئنا شرکت‌هایی مانند سامسونگ در رابط کاربری اختصاصی خود با نام One UI، از نمونه‌‌های شخصی سازی شده استفاده خواهند کرد. برخی از ایموجی‌های تغییر یافته را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده و آن را با نسخه پیشین مقایسه کنید:

image

 

ایموجی‌‌هایی مانند نارگیل یا کوه فیجی با تغییرات اساسی روبرو شده‌اند، اما سایر موارد با تفاوت‌های اندکی همراه هستند که زبان طراحی آن‌ها را به اندروید 12 نزدیک کرده است. اگر مایل هستید تا لیست کامل ایموجی‌های تغییر یافته در اندروید 12 را مشاهده و آن‌‌ها را با ورژن پیشین مقایسه کنید، می‌توانید به این وب سایت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این لینک، آن‌ها را روی گوشی هوشمند پیکسل خود نصب کنید.

به نظر می‌رسد که اندروید 12 را می‌توان یک آپگرید بزرگ، جذاب و هیجان انگیز برای این پلتفرم به حساب آورد که با تغییرات زیادی همراه شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که شرکت‌های مختلف مانند سامسونگ که به رابط کاربری اختصاصی مجهز هستند، این تغییرات را چگونه روی پلتفرم‌های خود اعمال کرده و در نهایت چه زمانی شاهد ارائه نسخه جدید رابط کاربری آن‌ها خواهیم بود. سامسونگ با ارائه رابط کاربری One UI 3.x موفقیت زیادی را به دست آورد و باید ببینیم آیا آن‌ها می‌توانند این مسیر پر پیچ و خم را باز هم با موفقیت پشت سر بگذارند یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mars

۱۴۰۰/۳/۷
خیلی بهتر شده اندروید ۱۲ (رابط کاربریش مخصوصا)