خانهاخبار
نسخه عمومی iOS 14.6 عرضه شد

نسخه عمومی iOS 14.6 عرضه شد

شب گذشته، آپدیت جدید iOS 14.6 توسط اپل در دسترس کاربران قرار گرفت.
۱۴۰۰/۳/۴

با وجود این که رفته رفته به کنفرانس توسعه دهندگان اپل با نام WWDC 2021 نزدیک می‌شویم، اما اپل کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد. شب گذشته آپدیت جدید سیستم عامل iOS 14.6 توسط کوپرتینویی‌ها به صورت عمومی عرضه شد.

پس از گذشت حدودا یک ماه از عرضه iOS 14.5، شاهد ارائه آپدیت جدیدی هستیم که نسبت به نسخه پیشین از حجم کمتری برخوردار بوده، اما مثل همیشه قابلیت‌های جدیدی را با خود به همراه آورده است.

همان طور که پیش‌تر نیز شاهد بودیم، اپل در نسخه‌های اصلی مانند iOS 14.X همواره علاوه بر برطرف کردن مشکلات سیستم عامل، قابلیت‌های جدیدی را نیز ارائه می‌کند. از جمله ایرادات برطرف شده می‌توان به بهبود قابلیت Unlock with Apple Watch، ارتباطات بلوتوث، یادآورنده‌ها، اکستنشن بلاک کردن تماس‌ها و بهبود عملکرد پردازشی آیفون در هنگام بوت شدن آن اشاره کرد.

image

 

در حالی که شاهد ارائه خدمات اشتراکی در اپلیکیشن Podcasts هستیم، از طرف دیگر همه چیز برای ارائه قابلیت Lossless در سرویس اپل موزیک کاملا آماده شده است. تولید کنندگان محتوا در اپلیکیشن پادکست اپل می‌توانند از این پس از کاربران خود هزینه‌ای را بابت اشتراک سرویس‌های خود دریافت کنند.

اگر مشتاق به شنیدن خبرهای جذاب و شگفت انگیز در حوزه سیستم عامل آی او اس هستید، باید تا هفدهم خرداد مصادف با هفتم ژوئن منتظر بمانید تا رویداد جهانی توسعه دهندگان اپل با نام WWDC 2021 برگزار شده و نسخه جدید پلتفرم iOS با نام آی او اس 15 به دنیای تکنولوژی معرفی شود. در این رویداد مسلما شاهد قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی هستیم که به پلتفرم آی او اس اضافه خواهد شد و دارندگان آیفون خواهند توانست تا از این موارد اضافه شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

آیا شما به عنوان یکی از کاربران آیفون، دستگاه خود را به آی او اس 14.6 آپدیت کرده‌اید؟ تجربیات خود از این آپدیت جدید و امکانات اضافه شده آن را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مصطفی

۱۴۰۰/۴/۱۵
با سلام
گوشی من ۷پلاس هست آپدیت ۱۴.۶ انجام دادم بعد از آپدیت گوشیم خاموش شد و روی لگوی اپل گیر کرده و مدام خاموش و روشن میشه
دوستان چه کار باید انجام بدم؟
رسیت هم نمی سه حتی با ایتنوز