خانهاخبار
تصاویر تازه‌ای از بازی Crysis 2 Remastered منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از بازی Crysis 2 Remastered منتشر شد

تصاویر تازه‌ای از بازی کرایسیس ریمستر ۲ منتشر شده که انتشار زود هنگام آن را قوت می‌بخشد ‌‌. عنوان کرایسیس همیشه به عنوان یک بازی با گرافیک نسبتا بالا شناخته می‌شده است.
۱۴۰۰/۳/۲

استودیو Crytek ، اسکرین‌شاتی از بازی Crysis 2 Remastered در صفحه رسمی تویتر خود منتشر کرد که بسیاری از طرفداران آن را نویدبخش اتفاقات مثبت می دانند.

سری Crysis جز عناوین شوتر اول شخص محسوب می‌شود که در سال ۲۰۰۷ به صورت عمومی در دسترس قرار گرفت و پس از آن با استقبال بی‌نظیری از سوی منتقدان و بازیکنان رو به رو شد. به نظر می‌رسد که توسعه دهنده این سری یعنی استودیو Crytek در تلاش است تا در سال 2020  به این مجموعه سه‌گانه جانی تازه ببخشد و هدف خود را با عرضه بازی  Crysis Remastered آغاز کرد که علی‌رغم پیشرفت‌های گرافیکی انتظارات بسیاری از بازیکنان را برآورده نکرد. با این وجود بازخوردهای منفی در رابطه با بازی Crysis Remastered مانع برنامه‌های آتی Crytek نشده است.

با این حال در ماه ژانویه، استودیو Crytek در وبسایت خود یک درخواست دعوت به همکاری را  اضافه کرد و در جزییات آن ذکر شده بود که به یک طراح گیم برای ساخت یک بازی AAA نامشخص نیاز دارند. معمولا پس از انتشار درخواست‌های همکاری توسط استودیوها بازی‌سازی، شایعات در رابطه با بازی‌های احتمالی افزایش پیدا می‌کنند. برخی از این شایعه‌ها به نسخه وی‌آر بازی Crysis و حتی یک بازی کاملا جدید و متفاوت اشاره می‌کنند.

در تاریخ پنجشنبه ۲۰ می،  استودیو Crytek دو توئیت مرموز پست کرد و در پست اول خود از عبارت "از من به عنوان پیام‌آور یاد می‌کردند." وی با انتشار این توییت احتمال عرضه بازی Crysis 2 Remastered را بیش از پیش بالا برد. این جمله از لحظه‌های به یاد ماندنی و جذاب در سکانس‌های اولیه‌ بازی مذکور برگرفته شده است. توییت دوم یک اموجی با چشمان کاملاً باز بود و به این نکته اشاره داشت که طرفدارن بازی چشم و گوش خود را برای خبرهای تازه باز کنند. امروز در حساب رسمی  تویتر Crysis اطلاعات بیشتری همراه با تصاویری منتشر شد که در آن می‌توان سربازی با لباس نظامی نانو را مشاهده کرد.

واکنش ها به این توییت‌ نشان می‌دهد که بیشتر مخاطبان تصویر انتشار یافته را تاییدیه‌ای مبنی بر توسعه بازی Crysis 2 Remastered می‌دانند و به نظر می‌رسد که بسیاری از علاقه‌مندان بابت این خبر هیجان زده شده‌اند. اگر نقدهای انجام شده در طول ده سال گذشته را بررسی کنیم، در بیشتر انجمن‌ها و فروم‌های بازی کاربران قسمت دوم مجموعه را به عنوان نسخه محبوب خود در این فرانچایز معرفی کرده‌اند. بازی Crysis 2 از نظر گرافیکی و بصری جلوتر از زمان خود بود و به لطف موسیقی متن گوش نواز ، داستان و گیم پلی جذاب توانست جایگاه ویژه‌ای در دل علاقه‌مندان به دست بیاورد.

image

 

با این حال بازی Crysis Remastered با نورپردازی بهتر ، جلوه های پرتوگیری گرافیکی و بافت‌های 8K نتوانست نظر منتقدان را جلب کند بنابراین امتیازات و نقدهای مثبت گذشته در رابطه با موفقیت این نسخه هیچ چیزی را تضمین نمی‌دهند. طرفدارن ها انتظار دارند پیشرفت‌های اساسی در گیم پلی و هوش مصنوعی بازی صورت پذیرد. همچنین یکی از نارضایتی‌های کاربران بازی  Crysis Remastered در رابطه با نحوه اجرای بازی بود و اکنون انتظار می‌رود این مشکلات اجرایی در نسخه جدید به حداقل برسد.

علاوه بر بازی Crysis 2 Remastered ، گفته میشود یکی دیگر از پروژه‌های Crytek  عنوانی در سبک نبردهای رویال است که با نام Crysis Next شناخته خواهد شد. تصاویر و اطلاعات این بازی از اسناد لو رفته Crytek بدست آمده و هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است. در صورت تایید صحت این اطلاعات ،احتمالا با محیطی عالی برای سبک  بازی‌های رویال مواجه هستیم. دنیای Crysis با توجه به داستان جذاب، تنوع سلاح‌ها و تجهیزات و همچنین طرفداران پروپاقرص می‌تواند در زمینه به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)