خانهاخبار
شرایط فروش سوئست DX3 و قیمت نهایی آن اعلام شد

شرایط فروش سوئست DX3 و قیمت نهایی آن اعلام شد

دیار خودرو، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، خودروی سوئست DX3 را با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش خواهد رساند.
۱۴۰۰/۳/۱

شرکت دیار خودرو،همان شرکتی است که هاوال H2 را به ایران وارد کرده ولی متاسفانه بعد از تحریم‌ها، واردات آن خودرو به ایران لغو شد. دیار خودرو نشان داده است که برای واردات و تولید کردن به دنبال خودروهای با کیفیت می‌رود و هفته‌‌های پیش نیز خبری در رابطه با تولید یک خودروی کراس اوور در ایران را منتشر کرد. در این خبر مشخصات سوئست DX3 به عنوان کراس اوور جدید تولید داخل منتشر شد. این کراس اوور توسط پینین فارینای فاخر طراحی شده است و به موتور 4A91 توربوشارژ میسوبیشی که ۱۵۶ اسب بخار تولید می‌کند را به همراه دارد. گیربکس این خودرو یک گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک CVT خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد که سوئست DX3 از لحاظ تکنولوژی‌های ایمنی هم از رقبای هم رده‌ی اروپایی خودش چیزی کم ندارد.

image

این خودرو TCS، ESP و سیستم های کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای، ترمز اضطراری، سیستم هشدار حادثه و... را در لیست آپشن‌هایش به همراه دارد. امکانات رفاهی این خودرو نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم کیلس گو استارتر (استارت و ورود بدون کلید)، دوربین ۳۶۰ و سقف پاناروما از امکانات رفاهی این خودرو است. 

حالا شرکت دیار خودرو برای سالروز آزاد سازی خرمشهر، طرح فروش نقدی این خودروی جذاب را شروع خواهد کرد. قیمت این خودرو ۶۳۹ میلیون تومان اعلام شده است این قیمت با احتساب مالیات ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث خواهد بود و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، ۳۰ میلیون تومان تخفیف به مشتریان داده خواهد شد. پیش پرداخت برای این خودرو ۴۴۹ میلیون تومان خواهد بود و موعد تحویل آن ۴۵ روز کاری اعلام شده است و مابقی هزینه‌ آن را در زمان تحویل از مشتری دریافت می‌کند. شرکت دیار خودرو، این خودرو را ۴سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی کرده، تحویل مشتریان خواهد داد و خریداران این خودرو از ۱۰ سال خدمات پس از فروش این شرکت بهره‌مند خواهند شد.

شرایط فروش خودروی سوئت DX3 به شرح تصویر زیر است:

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza

۱۴۰۰/۳/۲
هر چی باشه اصالت نداره قطعات نداره و پشتیبانی نداره