خانهاخبار
حالت دارک مود برای نسخه اندروید مایکروسافت آفیس منتشر شد

حالت دارک مود برای نسخه اندروید مایکروسافت آفیس منتشر شد

پس از درخواست‌های فراوان کاربران، مایکروسافت بالاخره پشتیبانی از حالت دارک مود را در نسخه اندروید اپلیکیشن آفیس قرار داد.
۱۴۰۰/۲/۳۱

شرکت مایکروسافت به تازگی با عرضه آپدیتی، پشتیبانی از حالت تاریک یا همان دارک مود را به نسخه اندروید اپلیکیشن آفیس خود افزود. این اپلیکیشن بیش از یک سال است که در سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس است و نسخه iOS نیز مدتی است که از حالت دارک مود پشتیبانی می‌کند.

image

 

Sourab Nagpal، یکی از مقامات مایکروسافت چنین می‌گوید:

« بسیاری از کاربران درخواست قرار دادن این ویژگی در آفیس را از ما داشتند. اکثر مردم استفاده از حالت دارک مود را به دلیل فشار کمتر روی چشم‌ها در هنگام مطالعه به خصوص روی دستگاه‌های موبایل، ترجیح می‌دهند. »

آخرین نسخه اپلیکیشن آفیس برای اندروید حالا منتشر شده و اگر سیستم خود را روی حالت دارک مود قرار داده باشید، این اپلیکیشن نیز به طور پیش فرض در حالت تاریک اجرا خواهد شد. گزینه‌ای برای فعالسازی این قابلیت در بخش Home در این اپلیکیشن نیز وجود دارد. مایکروسافت می‌گوید که در حال عرضه دارک مود برای آفیس اندروید به صورت دوره‌ای در هفته‌های آتی است و همه کاربران بلافاصله به این ویژگی دسترسی نخواهند داشت.

اپلیکیشن آفیس برای اندروید، برنامه‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را در یک اپلیکیشن ادغام کرده و آنها را در دسترس کاربران این سیستم عامل قرار داده است. این اپلیکیشن ویژگی‌های دیگری نیز مانند اسکن مدارک و تبدیل نوشته‌های روی تخته سیاه و وایت برد به فرمت دیجیتال است که برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار کاربردی است. شما می‌توانید اپلیکیشن آفیس اندروید را از طریق این لینک از گوگل پلی دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Oppo

۱۴۰۰/۳/۱
چقد خوب