خانهاخبار
ریلمی واچ 2 پرو با نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد!

ریلمی واچ 2 پرو با نمایشگر ۱.۷۵ اینچی و عمر باتری ۱۴ روزه معرفی شد!

ریلمی مدتی پیش از ساعت‌ واچ 2 رونمایی کرد و حالا نسخه پیشرفته‌تر آن به نام ریلمی واچ 2 پرو را معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۲/۳۰

شرکت ریلمی در ماه گذشته از ساعت هوشمند واچ 2 رونمایی کرد و امروز، این شرکت نسخه پیشرفته‌تر آن را که واچ 2 پرو نام دارد معرفی کرده است. ریلمی واچ 2 پرو شباهت زیادی به ریلمی واچ 2 معمولی دارد ولی نمایشگر آن کمی بزرگ‌تر بوده که اندازه ۱.۷۵ اینچی داشته و رزولوشن آن نیز ۳۲۰×۳۸۵ است. نرخ به روزرسانی این نمایشگر ۳۰ هرتز بوده و روشنایی آن نیز به ۶۰۰ نیت می‌رسد.

image

 

مانند واچ 2، نسخه پرو نیز از بیش از ۱۰۰ واچ فیس متفاوت پشتیبانی کرده که شامل واچ فیس‌های زنده نیز می‌شوند و حالا واچ فیس‌های Master Edition نیز که توسط هنرمند کره‌ای، Grafflex ساخته شده‌اند هم برای این محصول در دسترس هستند.

تفاوت اصلی دیگری که بین واچ 2 و واچ 2 پرو وجود دارد، در بخش باتری است. واچ 2 با باتری ۳۱۵ میلی آمپری که به گفته این شرکت تا ۱۲ روز شارژدهی دارد عرضه می‌شود ولی واچ 2 پرو از باتری ۳۹۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که ریلمی ادعا می‌کند تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

image

 

در حالی که واچ 2 از گوشی برای بررسی مسیر فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کرد، واچ 2 پرو دارای GPS داخلی بوده و دیگر به گوشی خود برای بررسی دقیق‌تر فعالیت‌های ورزشیتان نیازی ندارید.

سایر ویژگی‌های واچ 2 پرو مانند واچ 2 هستند و شما در این ساعت شاهد ویژگی‌هایی چون ردگیری خواب، سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، یادآور تحرک، یادآور نوشیدن آب و مدیتیشن تنفسی خواهید بود. ریلمی همچنین قول افزودن بیش از ۹۰ حالت ورزشی در یک آپدیت نرم افزاری به این ساعت را می‌دهد و در هنگام عرضه نیز به طور پیش فرض به ۱۶ حالت ورزشی متفاوت دسترسی دارید که دقیقا مشابه آن‌ چیزی است که در واچ 2 دیده بودیم.

ریلمی واچ 2 پرو از کنترل موسیقی و دوربین نیز پشتیبانی کرده و همچنین دارای قابلیت‌هایی چون یافتن گوشی، پیش‌بینی هوا، کنترل لوازم خانه هوشمند و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این ساعت شما را از اعلان‌ها و همچنین تماس‌ها نیز مطلع می‌سازد ولی با توجه به قرار نگرفتن میکروفون در این ساعت، شما تنها قادر به رد تماس‌ها با آن هستید و امکان مکالمه توسط این ساعت هوشمند وجود ندارد.

image

 

ریلمی واچ 2 پرو در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه شده و بند‌های به همراه‌ آنها نیز به ترتیب رنگ مشکی و خاکستری کمرنگ دارند. این ساعت قیمتی معادل ۲۹۹ رینگیت مالزی (حدود ۷۰ دلار / ۶۰ یورو) دارد و فروش آن از تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) در این کشور آغاز می‌شود.

درباره ساعت هوشمند ریلمی واچ 2 پرو چه می‌اندیشید؟ آیا تغییرات صورت گرفته در آن، برای عرضه یک نسخه پرو کافی هستند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)