خانهاخبار
سری ردمی نوت توانسته به فروش ۲۰۰ میلیون گوشی در سراسر جهان دست پیدا کند

سری ردمی نوت توانسته به فروش ۲۰۰ میلیون گوشی در سراسر جهان دست پیدا کند

شیائومی اعلام کرده که توانسته به رکورد فروش ۲۰۰ میلیون برای سری ردمی نوت دست پیدا کند که رکوردی فوق العاده به حساب می‌آید.
۱۴۰۰/۲/۳۰

امروز برای شیائومی یک روز ویژه و نقطه عطف به حساب می‌آید چراکه این شرکت اعلام کرده توانسته به رکورد فروش ۲۰۰ میلیون گوشی برای سری ردمی نوت برسد و این تعداد در سراسر جهان است. این میزان فروش از سال ۲۰۱۴ حساب شده، زمانی که برای اولین بار و در ماه مارس سال ۲۰۱۴ سری شیائومی ردمی نوت پا به عرصه گوشی‌های هوشمند گذاشت. این میزان از فروش به شیائومی کمک کرده تا در مقام سوم قرار بگیرد و آینده‌ای پرشور و جذاب برای این برند چینی را نوید می‌دهد.

این شرکت همچنین اعلام کرده که در چین و در تاریخ ۲۶ می می‌خواهد سری نوت ۱۰ را عرضه کند و طبق یک پستی که در شبکه اجتماعی ویبو چین منتشر کرده احتمال می‌رود یک دستگاه جدید نیز در این کشور عرضه کند. این گوشی هوشمند که در تصویر مشاهده می‌کنید در پشت از سه دوربین بهره می‌برد و با چینش عمودی و به صورت زیر هم قرار گرفته‌اند. گرچه به نظر می‌رسد که ردمی نوت 5G ۱۰ نسخه معمولی، از فلش LED دوگانه در موقعیت جدیدی بهره می‌برد و همین موضوع باعث شده تا طراحی این گوشی کمی از بقیه این سری متفاوت باشد. البته برای مشاهده جزییات بیشتر باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه برنامه‌ای برای این سری در نظر دارد.

در حالی که ردمی در حال آماده سازی برای عرضه محلی نوت ۱۰ است، مدیرعامل این شرکت با اعلام خبری دیگر، خوشحالی بیشتری برای دوست داران این شرکت به ارمغان آورده است. او اعلام کرده که سری نوت ۹ در سراسر جهان توانسته ۴۵.۲ میلیون گوشی به فروش برساند که بیش از ۲۰ درصد از کل فروش ۲۰۰ میلیونی سری نوت را به خود اختصاص داده که آمار بسیار خوبی به حساب می‌آید.

image

 

این موضوع در مورد محبوبیت روزافزون برند ارزان قیمت شیائومی صحبت می‌کند. این اتفاق در آستانه معرفی نوت ۱۰ پرو می‌تواند به محبوبیت بیشتر این گوشی کمک کند و باعث بالا رفتن فروش این گوشی هوشمند شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)