خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ

بررسی ویدیویی گلکسی A52 و گلکسی A72 سامسونگ

دو میان‌رده جدید و هیجان انگیز سامسونگ یعنی گوشی‌های گلکسی A52 و گلکسی A72 به دست ما رسیده که در یک ویدیو آن‌ها را مفصل بررسی می‌کنیم.

بیشتر

به روز رسانی در ۱۴۰۰/۲/۲۹

سری گلکسی A هم برای کاربران سامسونگ و هم برای خود این شرکت، اهمیت زیادی دارد. تازه‌ترین گوشی‌های این سری هم گلکسی A52 و گلکسی A72 هستند که در یک ویدیو هردوی این گوشی‌ها را باهم بررسی خواهیم کرد. بی هیچ مقدمه دیگری، این بررسی را در زیر می‌توانید تماشا کنید.

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ابراهیم

۱۴۰۰/۷/۲۵
سلام. خسته نباشید. کودوم 5G هستن؟ a52 5 جی هست؟ a72 هم داره؟

محمد

۱۴۰۰/۴/۲
از وقتی که گذاشتید و راهنمایی عالی تون ممنونم آقای رجبی عزیز ??

Mehrshad

۱۴۰۰/۳/۳۱
سلام محمد جان :)
این دوتا گوشی مشخصات سخت‌افزاری نزدیک به هم دارن و تفاوت پردازنده‌هاشون هم در عمل اونقدر ناچیزه که ممکنه به چشم نیاد. به نظر من اگر باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری ام۵۱ برات خیلی مهمه، اون گوشی رو انتخاب کن اما این سمت قضیه آ۵۲ هم جدیدتره و احتمالا یک سال بیشتر بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنه، هم اینکه نمایشگر ۹۰ هرتزی داره که به شدت خودش رو در استفاده روزمره نشون میده.
با این تفاسیر فقط میمونه باتری. باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری ام۵۱ قطعا تا دو روز شارژدهی خواهد داشت برات ولی اگه با عمر باتری یک روزه آ۵۲ هم راحت باشی، به نظرم آ۵۲ رو انتخاب کن و حتما یکی از مدل‌هایی رو بگیر که رم بالایی دارن :)

محمد

۱۴۰۰/۳/۳۱
با سلام. تصمیم خرید گوشی دارم و گزینه های نهایی من M51 و A52 فورجی هستش. لطفا راهنمایی کنید کدوم گوشی ارزش خرید بالاتری داره
با تشکر

صلح طلب

۱۴۰۰/۳/۲
چقد خوب ارائه کرد
آفرین