خانهاخبار
اولین گوشی گوگل با نمایشگر منعطف با کد نام Passport در اندروید 12 رویت شد

اولین گوشی گوگل با نمایشگر منعطف با کد نام Passport در اندروید 12 رویت شد

نسخه بتای اندروید 12 شب گذشته عرضه شد و حالا شاهد فاش شدن مدارکی در مورد محصول جدید گوگل هستیم.
۱۴۰۰/۲/۲۹

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اولین نسخه آزمایشی اندروید 12 شب گذشته در اختیار کاربران قرار گرفت. مسئولان گوگل در رویداد معرفی این پلتفرم برخی قابلیت‌های آن را اعلام کردند، اما تعداد زیادی از این ویژگی‌ها ناگفته ماند. حالا به لطف برخی افراد کنجکاو که در کدهای نسخه آزمایشی اندروید 12 گشت و گذار کرده‌اند، مدارکی در مورد گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف گوگل مشاهده شده است. در ادامه مطلب، با ما همراه باشید تا جزئیات این موضوع را بررسی کنیم.

image

 

طبق اسناد و مدارک منتشر شده توسط وب سایت 9to5Google، ظاهرا 4 مدل از گوشی‌های پیکسل در لیست انتظار برای معرفی شدن قرار دارند. مهم ترین گزینه در این میان، آخرین مورد با کد نام Passport است که به نظر می‌رسد به گوشی هوشمند گوگل با نمایشگر منعطف مربوط می‌شود. شماره ساخت مدل‌های یاد شده مربوط به پارت نامبر کشور ژاپن شده و کد نام هر یک نیز در کنارشان نوشته شده است.

  • Barbet (پیکسل 5a 5G) – G4S1M
  • Oriole (پیکسل 6) – GR1YH
  • Raven (پیکسل 6) – GF5KQ
  • Passport (پیکسل فولد) – GPQ72

کد نام پاسپورت پیش‌تر در رسانه‌های خبری در کنار دو گوشی هوشمند دیگر نیز مطرح شده بود که حالا مشخص شده است که دو مدل دیگر، مربوط به پیکسل 6 بوده است. در حالی که امیدوار هستیم محصول جدید گوگل با نمایشگر منعطف را به عنوان یکی از رقبای گلکسی زد فولد 3 به زودی ببینیم، اما مشخص نیست این اتفاق در آینده نزدیک روی دهد یا خیر. اما با توجه به سابقه گوگل در زمینه معرفی محصولات پرچمدار با قیمت بالا، بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها این ریسک را به صورت تمام و کمال به جان خریده و احتمالا با احتیاط زیادی، این پروژه را به مرحله نهایی خواهند رساند.

خوشبختانه برای آن دسته از افرادی که مایل به داشتن یک محصول بر پایه سیستم عامل اندروید خالص و با قیمت مقرون به صرفه هستند، گوگل تأیید کرده است که پروژه نسخه ارزان قیمت پیکسل 5 با نام Pixel 5a 5G به هیچ عنوان کنسل نشده و به زودی، وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که مقامات گوگل، چه زمانی را برای رونمایی رسمی از اسمارت فون جدید با نمایشگر منعطف با کد نام پاسپورت در نظر گرفته‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)