خانهاخبار
زبان طراحی اپل واچ سری 7 تغییر پیدا خواهد کرد

زبان طراحی اپل واچ سری 7 تغییر پیدا خواهد کرد

نسل آینده اپل واچ با تغییر در زبان طراحی و به همراه رنگی جدید عرضه می‌شود.
۱۴۰۰/۲/۲۹

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در نظر دارد تا زبان طراحی اپل واچ سری 7 را تغییر داده و این محصول، با سیستم طراحی آیفون‌های جدید و آیپد پرو سازگار خواهد شد. همچنین پیش بینی می‌شود که رنگ سبز نیز به رنگ بندی این محصول اضافه شود.

تصویر زیر توسط Sam Kohl و جان پراسر، یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در اپیزود جدید پادکست Genius Bar منتشر شده است.

image

 

واکنش Kohl پس از آن که جان پراسر این تصویر را به وی نشان داد، به صورت زیر ابراز شد:

من به تازگی تصاویری از نسل جدید اپل واچ که توسط اشخاص و منابع معتبر منتشر شده را دیده‌ام و این عکس، شباهت زیادی به زبان طراحی ساعت هوشمند جدید اپل دارد که در فصل پاییز، به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

ظاهر جذاب و شکیلی دارد. تغییر در زبان طراحی اپل واچ کاملا منطقی به نظر می‌رسد. چرا که طراحی سایر محصولات اپل به این سمت رفته است و این تغییر، باعث می‌شود تا کل اکوسیستم با زبان طراحی یکسانی همراه باشند. این سبک از طراحی، چیزی بود که از همان اول در ذهن من جای گرفته بود. همواره با خود می‌گفتم چه می‌شود اگر لبه‌های بدنه اپل واچ تیز و صاف باشد؟ چیزی که تو الان به من نشان دادی، دقیقا همان چیزی است که باید باشد و کاملا صحیح است. البته باید بگویم که لبه‌های بدنه دقیقا 90 درجه نبوده و کمی زاویه و انحنا دارد. چیزی شبیه به زبان طراحی لبه بدنه آیپد پرو. تقریبا تیز، اما حس خوبی را منتقل می‌کند.

به نظر می‌رسد که جان پراسر، تصاویر رندر شده از اپل واچ سری 7 را در آینده نزدیک در اکانت توییتر خود منتشر خواهد کرد و به این ترتیب، در رسانه‌های خبری نیز شاهد آن‌‌ها خواهیم بود.

نظر شما در مورد تغییر در طراحی اپل واچ چیست؟ آیا این سبک را برای ساعت‌های هوشمند می‌پسندید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)