خانهاخبار
گوگل و سامسونگ قصد ادغام پلتفرم‌های Wear OS و تایزن را دارند

گوگل و سامسونگ قصد ادغام پلتفرم‌های Wear OS و تایزن را دارند

مراسم گوگل I/O 2021 مدتی است آغاز شده و دو شرکت گوگل و سامسونگ اعلام کرده‌اند که قصد ادغام پلتفرم‌های مخصوص گجت‌های پوشیدنی Wear OS و تایزن را دارند.
۱۴۰۰/۲/۲۹

به نظر می‌رسد که دوره تازه‌ای از همکاری بین شرکت‌های گوگل و سامسونگ در راه است و این دو شرکت در رویداد گوگل I/O که شب گذشته برگزار شد اعلام کردند که سیستم‌ عامل مخصوص دستگاه‌های پوشیدنی گوگل یعنی Wear OS، با سیستم عامل بر پایه تایزن که مدت‌ها است در ساعت‌های هوشمند سامسونگ دیده می‌شود، ادغام خواهد شد.

با اینکار، به گفته گوگل عمر باتری در Wear OS افزایش بسیاری یافته و سرعت باز شدن اپلیکیشن‌ها نیز حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است. انیمیشن‌ها نیز در این سیستم عامل بسیار روان تر شده‌اند و با توجه به ادغام این دو پلتفرم محبوب، توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها حالا کار آسان تری پیش رو دارند و تنها لازم است اپلیکیشن‌های خود را برای یک سیستم عامل پوشیدنی اندرویدی طراحی کنند.

image

 

سامسونگ نیز مانند شایعاتی که در چند روز گذشته شنیده بودیم، تایید کرد که ساعت هوشمند بعدی خود را با این پلتفرم عرضه خواهد کرد و دستگاه‌های جدید فیت‌بیت نیز از همین سیستم عامل بهره‌ خواهند برد.

به دلیل ادغام تکنولوژی این دو پلتفرم، Wear OS جدید توانایی بسیار بهتری در مولتی تسکینگ دارد و به گفته گوگل، بخشی از محبوب‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های فیت‌بیت نیز در این سیستم عامل تعبیه شده‌اند.

درباره ادغام Wear OS و تایزن برای ساعت‌های هوشمند چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)