خانهاخبار
جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی نوت 10 همراه با بهبود عملکرد دوربین، منتشر شد

جدیدترین به‌روزرسانی گلکسی نوت 10 همراه با بهبود عملکرد دوربین، منتشر شد

گوشی گلکسی نوت 10 به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که در کنار وصله امنیتی جدید، عملکرد دوربین آن نیز بهبود یافته است.
۱۴۰۰/۲/۲۸

در ماه می اکثر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کردند و اکنون نوبت به گوشی گلکسی نوت 10 رسیده است. سامسونگ با ارائه به‌روزرسانی برای گوشی نوت 10 قصد دارد بگوید که پشتیبانی از این گوشی را فراموش نکرده و همچنان به کاربرانش اهمیت می‌دهد.

این به‌روزرسانی از شماره N97xxXXU7FUE3 استفاده می‌کند و وصله امنیتی اندروید برای ماه می را نیز در خود دارد. علاوه بر امنیت سیستم عامل، بهبودهایی در عملکرد دوربین و قابلیت QuickShare هم به نوت ۱۰ اضافه می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که به‌روزرسانی جدید باعث بهبود تجربه به اشتراک گذاری فایل بین دو دستگاه گلکسی می‌شود. این به‌روزرسانی در حال حاضر برای گوشی‌های نوت 10، گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G منتشر شده و هم‌اکنون کاربران ساکن اروپا می‌توانند آن را دانلود و روی گوشی نصب نمایند. انتطار می‌رود به‌روزرسانی مذکور طی  روزهای آینده در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار بگیرد.

image

 

وصله امنیتی ماه می ۲۰۲۱ در حال حاضر روی برخی از گوشی‌های هوشمند برتر سامسونگ از جمله Galaxy Fold، گلکسی اس 21، گلکسی زد فولد 2، گلکسی اس 20 و همین‌طور گلکسی اس 10 در دسترس قرار دارد و کاربران می‌توانند از آن روی گوشی‌های خود استفاده کنند. برای بررسی به‌روزرسانی‌های جدید می‌توانید به بخش تنظمات گوشی و بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار مراجعه کنید و از دسترسی به آن اطمینان حاصل کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افغان

۱۴۰۲/۸/۷
خوب