خانهاخبار
امشب منتظر بروزرسانی عظیم پلتفرم Wear OS باشید

امشب منتظر بروزرسانی عظیم پلتفرم Wear OS باشید

رویداد Google I/O امشب برگزار خواهد شد و گوگل که از همین حالا وعده داده که یک بروزرسانی بزرگ برای پلتفرم Wear OS شاهد خواهیم بود.
۱۴۰۰/۲/۲۸

توییتی که به تازگی توسط تیم Wear OS در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، حاکی از آن است که آپدیت جدید پلتفرم Wear OS امشب در رویداد Google I/O ارائه خواهد شد. به گزارش 9to5Google، گوگل قصد دارد تا سیستم عاملی که تصور می‌شد فراموش شده است را مجددا احیا کرده و نسخه جدیدی از آن را در رویداد پیش رو معرفی کند.

پلتفرم Wear OS تا به حال مسیر پر فراز و نشیبی را پیش روی داشته است و حالا نوبت به ارائه قابلیت‌های جدید و بازطراحی آن رسیده است. در سال گذشته، گوگل کیبورد جدیدی را به این سیستم عامل اضافه کرد و پشتیبانی از تایل‌های سوم شخص و بهبود سیستم پردازشی، از جمله دیگر تغییرات آن به حساب می‌آید. اما آخرین تغییر بزرگ سیستم عامل Wear OS را در سال 2018 شاهد بودیم.

گوگل در سال 2019، تکنولوژی‌های شرکت سازنده ساعت‌های هوشمند Fossil را خریداری کرد و پس از آن نیز در صدد خرید Fitbit در سال 2020 برآمد. نگرانی‌ها در مورد مسائل مربوط به حریم شخصی و امنیت، موضوع خرید شرکت Fitbit را همواره با ترس و گمان همراه می‌کرد، اما در نهایت این اتفاق در سال 2021 روی داد و توافق میان سران دو کمپانی یاد شده شکل گرفت.

image

 

شرکای گوگل مانند شرکت Fossil، اقدام به ساخت ساعت‌های هوشمند مختلفی کرده‌اند که تمامی آن‌ها، وابسته به پردازنده تولید شده توسط کوالکام بوده و با محدودیت‌هایی نیز روبرو بوده‌اند. شرکت Mobvoi نیز با تولید نسخه 2021 ساعت هوشمند TicWatch Pro 3، از مزیت‌های پلتفرم Wear Os استفاده کرده و بسیاری از اپلیکیشن‌های مختلف را برای این محصول در نظر گرفته است. اما متأسفانه این برند نیز با برخی مشکلات Wear OS دست و پنجه نرم می‌کند.

اما تمامی این موارد را فراموش کرده و مجددا به موضوع اصلی این مطلب می‌پردازیم. گوگل قصد دارد تا نسخه جدید Wear OS را امشب معرفی کند. از طرف دیگر، شایعاتی در مورد صرف نظر کردن سامسونگ از سیستم عامل تایزن و همراه شدن محصولات جدید این شرکت با سیستم عامل Wear OS این روزها در حال نقل شدن است. اضافه شدن یک شریک قدرتمند و افشای تصاویر رابط کاربری اندروید 12 که از بازطراحی کامل و جذاب‌تر شدن آن حکایت دارند، نشان دهنده آن است که گوگل برای ساعت‌های هوشمند شما برنامه‌های زیادی را پیش روی خود می‌بیند. فقط چند ساعت تا رویداد Google I/O 2021 باقی مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقاتی در انتظارمان خواهند بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)